شهردار منطقه 4 خبر داد:

آمادگی منطقه ۴برای میزبانی از هفتاد و نهمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران

شهردارمنطقه 4 از بهره برداری پروژه های عمرانی این منطقه خبرداد و گفت: همزمان با هفتاد و نهمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران، 8 پروژه عمرانی در این منطقه به بهره براری می رسد.

به گزارش شهرداران، شهردار منطقه ۴ از آمادگی این منطقه برای میزبانی از هفتاد و نهمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران خبر داد. در این خصوص، شهردار منطقه ۴ اعلام کرد که در همزمان با این پویش، ۸ پروژه عمرانی در منطقه به بهره برداری می‌رسد. این پروژه‌ها شامل احداث اسکان کارگری نواحی ۳ و ۷، احداث راستگرد خیابان چمن آرا به بزرگراه شهید بابایی، احداث دیوار حائل و رفع خطر نقاط حادثه‌خیز، احداث چمن مصنوعی خیابان احد زاده، احداث و مرمت سرویس‌های بهداشتی سطح منطقه و عملیات تراش و روکش و آسفالت معابر سطح منطقه می‌باشد.

شهردار منطقه ۴ اعلام کرد که در روزهای آتی با حضور شهردار محترم تهران، این پروژه‌ها افتتاح و در اختیار شهروندان منطقه قرار خواهند گرفت. این پروژه‌ها برای بهبود شرایط زندگی شهروندان و ارتقای سطح خدمات عمرانی در منطقه۴ اجرا می‌شوند. همچنین، این پروژه‌ها تاثیر مستقیمی در جلوگیری از اتلاف زمان و سوخت خودرو، دسترسی محلی و توسعه و تکمیل شبکه معابر، افزایش سهم سرانه ورزشی و فرهنگی، افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و خسارات مالی و جانی، کاهش حجم ترافیک در سطح معابر و کاهش هزینه نگهداشت در سالهای آتی خواهند داشت.

شهردار منطقه ۴ همچنین اعلام کرد که پروژه‌های باقیمانده نیز در آینده اجرا خواهند شد. او تاکید کرد که با مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت‌های منطقه ای، پروژه‌های جدیدی به اجرا در خواهند آمد که به نیازهای هر محله در منطقه ۴ پاسخ خواهد داد. با اجرای این پروژه‌ها، کیفیت زندگی ساکنان منطقه بهبود یافته و شهروندان بهره‌وری بیشتری از امکانات و خدمات عمرانی خواهند داشت.