منطقه ۳ اهواز در روزی که گذشت

عملیات ساماندهی، جداره سازی زیرگذر شرقی پل سوم، ترمیم نوار حفاری خیابان های کوی زرگان و پاکسازی محلات و آماده سازی محیط شهری به منظور استقبال از عید سعید فطر در جریان بود.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ اهواز عملیات ساماندهی، جداره سازی زیرگذر شرقی پل سوم، ترمیم نوار حفاری خیابان های کوی زرگان و پاکسازی محلات و آماده سازی محیط شهری به منظور استقبال از عید سعید فطر در جریان بود.

 

ادامه و پیشرفت عملیات دیوارکشی زیرگذر شرقی پل سوم منطقه ۳

عملیات ساماندهی، جداره سازی زیرگذر شرقی پل سوم توسط نیروهای اجرائی منطقه ۳ در حال انجام و پیشرفت است.

 

میثم علی نژاد سرپرست منطقه با اعلام این مطلب گفت: با هدف رفع اصولی و اساسی معضل رها شدن نخاله های ساختمانی در حاشیه معابر و ایجاد چهره آراسته از محیط های شهری ، حوزه اجرائی این منطقه پس از پاکسازی و تسطیح و محدوده زیرگذر ساحلی شرقی از سمت منطقه ۳ در زیرگذر پل شهید دقایقی (پل سوم) ، کار پی کنی و جداره سازی این نقطه از روزهای گذشته آغاز کرده است که هم اکنون نیز در حال تکمیل است.

لازم به ذکر است این اقدام و تصمیم گیری برای نقاط متعددی سطح منطقه که با معضل تخلیه نخاله های ساختمانی مواجه است در نظر گرفته شده است و با اقدام روزانه و گسترده حوزه خدمات شهری منطقه در حال پاکسازی و نخاله برداری همراه است .

ادامه و پیشرفت عملیات دیوارکشی زیرگذر شرقی پل سوم منطقه 3

ادامه و پیشرفت عملیات دیوارکشی زیرگذر شرقی پل سوم منطقه ۳

ترمیم نوار حفاری خیابان های کوی زرگان توسط منطقه ۳

سرپرست منطقه ۳ شهرداری از استمرار و ادامه عملیات روزانه رسیدگی به معابر در محلات کم برخوردار به منظور آماده سازی بصری و خدمات رسانی به شهروندان در عید سعید فطر خبر داد.

 

میثم علی نژاد سرپرست منطقه گفت : با هدف مناسب سازی محیط سکونت شهروندان در محلات و ارائه خدمات در آستانه عید سعید فطر ، اقدامات متعددی در زمینه آماده سازی محلات بویژه در محلات کم برخوردار در حال انجام و پیگیری است.

وی افزود: اجرای ترمیم نوارهای حفاری به منظور سهولت در تردد و عبور و مرور همشهریان شریف در این مناسبت ، ایجاد نظافت بصری ، پاکسازی و نخاله برداری از حاشیه معابر و اراضی خالی ، رسیدگی به فضای سبز پارک ها وبلوارها ، شستشوی مخازن فان و… از جمله اقداماتی است که از روزهای گذشته بطور ویژه در تمامی محلات در حال انجام است .
علی نژاد افزود : به همین منظور صبح امروز عملیات ترمیم و روکش آسفالت نوار حفاری شده خیابان شهید فرهادی کوی زرگان به انجام رسید.

ترمیم نوار حفاری خیابان های کوی زرگان توسط منطقه 3

ترمیم نوار حفاری خیابان های کوی زرگان توسط منطقه ۳

پاکسازی محلات منطقه ۳ در آستانه عید سعید فطر

طرح پاکسازی محلات و آماده سازی محیط شهری به منظور استقبال از عید سعید فطر بطور روزانه و گسترده در سطح محلات منطقه ۳ در حال انجام است.

 

میثم علی نژاد با اعلام این خبر گفت : به منظور خدمات رسانی به شهروندان شریف سطح محلات در نواحی چهارگانه خدماتی بویژه در محلات و در راستای ایجاد آمادگی بصری و نظافت شهری ، طرح پاکسازی، نخاله برداری ، رفت وروب ، شستشوی معابر و آراستگی کلی محلات در دستور کار ویژه است.

وی افزود: در همین راستا از روزهای گذشته بطور ضربتی و گسترده کار پاکسازی در محلاتی از جمله خیابان های کوی زرگان ، شهرک شایسته ، کوی فدک ، علی آباد ، زویه ، کوی فرهنگیان با بکارگیری دستگاه ها و ماشین آلات بطور همزمان در محلات مختلف در حال انجام است .

گفتنی است این شهرداری با هدف ارائه خدمات بهتر در سطح محلات در این عید بزرگ مسلمین، علاوه بر اقدامات گسترده در زمینه نظافت بصری و پاکسازی ، کار آذین بندی با ریسه و پرچم و چراغ های نوری و همچنین نصب بنرهای تبریک در محلات را نیز به انجام رسانده است.

پاکسازی محلات منطقه 3 در آستانه عید سعید فطر

پاکسازی محلات منطقه ۳ در آستانه عید سعید فطر