معاونت عمرانی منطقه ۵، رتبه نخست عملکرد بودجه‌ای شهرداری تبریز

معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ در تازه ترین ارزیابی عملکرد درصد تحقق پروژه های عمرانی، رتبه نخست مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز را کسب کرد.

به گزارش شهرداران، ابوالفضل محمدی با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس گزارش خلاصه عملکرد ساجا منتهی به مردادماه جاری عملکرد فنی و عمرانی این منطقه با ۷۵.۹۲ درصد تحقق در رتبه نخست جای گرفته است.

به گفته وی، بر اساس همین آمار میزان درصد تحقق بودجه صرفا عمرانی نسبت به دوره نیز با ۷۶.۵۲ درصد بالاتر از سایر مناطق ۱۰ گانه شهرداری است.

معاونت عمرانی منطقه ۵ در ادامه با اشاره به اینکه مناطق یک و پنج با ۷۷ پروژه بیشترین پروژه‌های عمرانی مصوب در سال جاری را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: با گذشت چهار ماه از سال، شهرداری منطقه ۵ در لیست پروژه های عمرانی زیر ۲۰ درصد با ۶۵ پروژه رتبه اول و در لیست پروژه های بالای ۲۰ درصد نیز با ۱۲ پروژه در جایگاه دوم مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز قرار دارد.

وی همچنین یادآور شد: شهرداری منطقه ۵ سال گذشته نیز با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و افتتاح روگذرهای میدان شهید فهمیده، پروژه فرا منطقه‌ای رسالت، پل روگذر ولایت لقب کارگاه عمرانی شهر تبریز را به خود اختصاص داده بود.