استاندار مازندران:

مشکل تعهد ارزی برای صادر کنندگان کشاورزی در مازندران مرتفع شده است

سیدمحمود حسینی پور در این دیدار؛ ضمن قدردانی از توجه دولت سیزدهم به مسائل توسعه ای و رفع مشکلات استان مازندران؛ گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل تعهد ارزی برای صادر کنندگان کشاورزی در استان مازندران مرتفع شده و اعتبارات مناسبی نیز برای تامین سرمایه در گردش صادر کنندگان پیش بینی شده است. ‎

به گزارش خبرگزاری استانداری مازندران استاندار و مجمع نمایندگان مازندران با معاون اول رئیس جمهور دیدار کردند.

استاندار مازندران در این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات استان طی یکسال اخیر ارائه کرد و از توجه دولت سیزدهم به مسائل توسعه ای و رفع مشکلات استان مازندران قدردانی کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران، گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل تعهد ارزی برای صادر کنندگان کشاورزی در استان مازندران مرتفع شده و اعتبارات مناسبی نیز برای تامین سرمایه در گردش صادر کنندگان پیش بینی شده است.

وی از احیاء واحدهای صنعتی غیرفعال در استان مازندران خبر داد و گفت: سیستم پسماند ساری که ۱۲ سال فقط ۲۰ درصد پیشرفت داشته، در یکسال اخیر ۶۵ درصد پیشرفت کرده و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

استاندار مازندران ادامه داد: در بخش آسفالت روستایی به اندازه ۸ سال دولت گذشته کار انجام شده و در بخش آبرسانی به روستاها نیز در همین مدت یکسال اخیر به اندازه دولت گذشته اقداماتی صورت گرفته است.