مشکلات مشهد متفاوت از دیگر کلان‌شهرها ست

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت:مشهد متفاوت با کلان شهرهای دیگر حتی تهران است و مسائل که در مشهد وجود دارد در هیچ جای کشور نیست.

به گزارش شهرداران، حجت الاسلام “نصرالله پژمان‌فر” در مراسم معارفه شهردار مشهد مقدس، اظهار کرد: به آقای قلندر که سکان خدمت را بر عهده گرفتند و توفیق خدمتگزاری در این شهر را دارند تبریک عرض می‌کنم؛ همه باید این ادبیات را تکرار کنیم که مشهد متفاوت با کلان شهرهای دیگر حتی تهران است و مسائل که در این شهر وجود دارد در هیچ جای کشور نیست.

وی افزود: این رفت و آمدهای متعدد و مکرر در هیچ جای کشور وجود ندارد و بارانداز مسائل و مشکلات کشور در مشهد بیشتر است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۳۴ درصد تخت‌های ما در دو بیمارستان مهم مربوط به افرادی است که استان‌های دیگر آمدند به شهر مشهد آمدند؛ این شهر متفاوت و بین المللی است بنابراین تنوع خدمات، مقایسه و انتظارات متفاوت خواهد بود.

پژمان‌فر ادامه داد: این موضوع اقتضا می‌کند همه در کنار یکدیگر قرار بگیریم؛ اگر در شهر مشهد نمی‌توانیم برخی کارها را انجام دهیم نشان‌دهنده عدم رغبت نیست بلکه مشکلات متعددی وجود دارد؛ ما همیشه در کنار مدیریت شهری و شورا هستیم و اعضای شورا نیز کنار ما هستند و امیدواریم زمینه برای خدمت بیشتر به مردم مشهد فراهم شود.