مراسم معارفه افشین مظفری شهردار ایلام با حضور مردم و مسئولین

مراسم معارفه افشین مظفری شهردار ایلام با حضور مردم و مسئولین و اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار گردید.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام، مراسم معارفه افشین مظفری شهردار ایلام با حضور مردم و مسئولین و اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار گردید.

این آیین که جمعیت زیادی در آن گرد آمده بودند در محل سالن همایش های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام برگزار گردید.

مظفر میرزاد رییس شورای اسلامی شهر ایلام در این مراسم گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر برنامه های مدونی برای توسعه وعمران شهر دارند که لزوم برقراری نظم شهری نیز در زمره آنان است.

وی اظهار کرد: تحقق نظم شهری مستلزم ساماندهی دستفروشان و افرادی است که سد معبر می کنند و بساط را در پیاده روها پهن می کنند که وجود این دست فروشان نظم شهری را بهم ریخته است.

رییس شورای اسلامی شهر ایلام افزود: همه مردم در کنار هم می‌توانیم برای توسعه شهر و استان تلاش کنیم بشرطی که برنامه ریزی مدون وهدفمند داشته باشیم.

میرزاد در ادامه با محکومیت حملات رژیم صهیونیست به غزه گفت: مردم غزه بدون سلاح در برابر رژیم منحوس صهیونیستی ایستادگی کرده اند و قطعا پذیرش آتش بس موقت شکستی بزرگ برای این رژیم کودک کش است.

نماینده استان ایلام در شورای عالی استانها با اشاره به بارش های اخیر بیان کرد: با توجه به هشدارهای داده شده از دوماه گذشته به دستور استاندار، معاونت عمرانی استانداری و… تمامی دستگاه‌های مربوط در حالت آماده باش قرار داشتند و شهرداری در این خصوص تابستان امسال با پاکسازی مسیل ها و درست کردن حوضچه های آرامش تاب آوری شهر را بالا برد.

میرزاد همچنین با اشاره به لزوم گابیون بندی بیشتر در کوه های اطراف شهر ایلام اظهار داشت: تحقق این امر علاوه بر جلوگیری از سیل به تقویت منابع آبی زیرزمینی نیز کمک می کند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین برای بهسازی مسیل های داخل شهر به ۱ هزار و۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

ایشان اضافه کرد: در بحث ترافیک باید فرهنگ سازی های لازم جهت استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی انجام گیرد و علاوه بر آن احداث پارکینگ طبقاتی نیز پیگیری شود.

میرزاد همچنین با اشاره به حوزه خدمات شهری و لزوم همکاری مردم گفت: همچنین تفکیک زباله ها از مبدا و بازیافت آنها در دستور کار قرار دارد.

وی به برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و همچنین ایجاد بازارچه میوه و تره بار اشاره کرد و گفت: این دو مهم نیز به صورت جدی در دستور کار قرار می گیرد.

رییس شورای شورای شهر ایلام در پایان بابت برخی ‌کم کاری های شورا از شهروندان عذرخواهی کرد که این خود فرهنگی پسندیده است.

در ادامه افشین مظفری شهردار ایلام نیز گفت: با برنامه آمده ام و در تمام بخش های مختلف شهری از جمله پروژه های زیرساختی، مبلمان شهری، خدمات شهری، برنامه های فرهنگی، تفکیک پسماندها و عمران وتوسعه شهر برنامه دارم.

وی در ادامه این مراسم با بیان اینکه طی ماه های گذشته با وجود کمبود اعتبارت تلاش شده به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی انجام شود اظهار داشت: قطعا تلاش برای رفع کاستی ها و بهبود خدمات دهی ادامه دارد و اگر در این مدت کاستی هایی وجود داشت بدلیل محدود بودن حوزه اختیارات در دوره سرپرستی بوده که ضمن عذرخواهی از شهروندان فهیم ایلامی قول می دهم برای عمران و توسعه شهر بکوشم.

مظفری در ادامه گفت: ساماندهی میادین میوه و تره بار از مهمترین برنامه هایی است که در دستور کار است و به صورت جدی پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: امید است راه و شهرسازی و منابع طبیعی جهت تحقق این مهم همکاری لازم را داشته باشند که بخشی از اصناف را به خارج شهر هدایت کنیم.

شهردار ایلام همچنین به لزوم ایجاد پارکینگ طبقاتی که از مطالبات به حق مردم است اشاره کرد و گفت: ساماندهی ورودی شهر، احداث پارکینگ طبقاتی، احداث بوستان، احداث کارخانه بازیافت از جمله اقداماتی است که قطعا پیگیری می شود.

شهردار ایلام رمز موفقیت را تلاش و همراهی همه دستکاهها و تعامل با اصحاب رسانه و خبرنگاران دانست.

معاون عمرانی استاندار ایلام نیز گفت: وظیفه شورا و شهرداری مهم است و باید در جهت خدمت به شهروندان اهتمام ورزند.

سعید هژبری افزود: اعتبارات در نظر گرفته برای شهرداری های استان ۳۰۹ میلیارد تومان است که سهم شهرداری ایلام ۱۲۰ میلیارد تومان است.

معاون عمرانی استانداری ایلام اظهار داشت: شورا و شهرداری با همدلی و هم افزایی در جهت توسعه شهر بکوشند.

وی همچنین گفت: به شهردار ایلام تبریک می گویم و امیدوارم با تلاش و پشتکار زمینه خدمت خالصانه را فراهم کنند.