مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مطرح کرد:

استقبال از بهار ۱۴۰۲ در پایانه‌های مسافربری تبریز با رنگ و بوی متفاوت

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز گفت: با توجه به همزمانی بهار ۱۴۰۲ با ماه شعبان و رمضان از روزهای آغازین بهار و فروردین‌ماه، پیش‌بینی‌های لازم و برنامه‌ریزی‌های مختلفی در این خصوص انجام شده است تا با اجرای طرح “استقبال از بهار” به پیشواز سال جدید برویم.

احمد زارعی در این خصوص اظهار کرد: امسال به جهت تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، برنامه‌های استقبال از بهار حوزه فضای سبز این سازمان به طور ویژه با اجرای طرح‌های زیبای گلکاری، نصب المان‌های مناسبتی و نوروزی جلوه خاصی به پایانه های مسافربری تبریز خواهد بخشید.

زارعی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی حضور مسافران در روزهای پایانی اسفندماه امسال، بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، مقرر شده است تا تمام فعالیت‌های عمرانی تا پانزدهم اسفندماه در پایانه های مسافربری به اتمام برسد و به‌منظور گل‌آرایی در تلاش هستیم تا حد امکان از ظرفیت‌های داخلی مجموعه شهرداری نسبت به تأمین گل مورد نیاز استفاده کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان، افزایش مشارکت شهروندان و مسافران در فرایند استقبال از بهار ۱۴۰۲ است، لذا تلاش شده است با اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف، فضاآرایی و منظرسازی به‌طور فزاینده‌ای نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد.