مدیران ارشد شهری پای صحبت شهروندان منطقه۴ نشستند

علی اصغر کمالی زاده، شهردار منطقه ۴ به همراه حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران  امروز پای صحبت ها و درد دل شهروندان این منطقه نشستند و از نزدیک  خواسته ها و مطالباتشان را پیگیری کردند.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این دیدار کمالی زاده ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: رسیدگی به مشکلات مردم وظیفه اصلی شهرداریهاست، چرا که این مردم هستند که صاحبان اصلی شهر بوده و انتظارات و توقعات آنها برای یک زندگی مطلوب حق اصلی مردم است.

او گفت: در این راستا ملاقات مردمی امروز ، بعنوان یک ارتباط بی واسطه مسئولان با شهروندان، رفع مشکلات آنها و تکریم ارباب رجوع در این منطقه اجرا و دستورات لازم صادر شد.

در ادامه این دیدار، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ملاقات‌های مردمی را یکی از راه‌های موثر شناسایی مطالبات شهروندان دانست و گفت: حضور در مناطق مختلف و دیدار چهره به چهره با شهروندان ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، فرصتی برای  پاسخگویی به مطالبات ایشان با سرعت عمل بیشتری خواهد بود.

شایان ذکر است در این دیدار، مدیران شهری با بیش از ۴۰ نفر از ساکنان منطقه دیدار و ضمن شنیدن درخواست‌ها و دغدغه‌های آنها دستورات لازم را در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری صادر کردند.