اجرای طرح نوماند در مدارس منطقه ۱۵

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵، از اجرای طرح نوماند در مدارس منطقه ۱۵، با هدف معرفی و نحوه نصب برنامه شهرزاد در راستای ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبداء خبر داد. به گزارش شهرداران روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به اینکه طرح نوماند با اجرای برنامه های فرهنگی […]

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵، از اجرای طرح نوماند در مدارس منطقه ۱۵، با هدف معرفی و نحوه نصب برنامه شهرزاد در راستای ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبداء خبر داد.
به گزارش شهرداران روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی با اشاره به اینکه طرح نوماند با اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه، در مدارس آغاز بکار کرد گفت: این برنامه در راستای نهادینه کردن فرهنگ تفکیک پسماند از مبدا برای دانش آموزان جهت ارتقای سطح مشارکت شهروندان در طرح تفکیک پسماند از مبدا انجام می شود.
به گفته او؛ به همین سبب آموزش طرح نوماند و تفکیک پسماند از مبدا در دو مدرسه منطقه با اجرای نمایش به صورت موزیکال،  انجام شد که در این طرح بیش از ۳۰۰ دانش آموز با مباحث تفکیک پسماند از مبدا و برنامه شهرزاد آشنا شدند همچنین در  پایان مراسم به دانش آموزان کیسه پارچه‌ای اهدا شد.
صدیقی افزود: نرم افزار شهرزاد برای تفکیک پسماند از مبدا طراحی شده است و شهروندان می توانند با نصب و اجرای آن ضمن ثبت سفارش بدون اتلاف وقت در محل سکونت یا محل کار خویش پسماندها را به عوامل شهرداری تحویل داده و از مزایای مختلف آن بهره مند شوند