محفل قرآنی حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت غزه برگزار گردید

محفل قرآنی حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت به یاد شهدای مظلوم فلسطین با حضور قاریان بین المللی جمهوری اسلامی ایران و با حضور پرشور مردم ومسئولین ولایتمدار شهرستان خوی در آستان مقدس امامزاده سید بهلول(ع)برگزار گردید. به گزارش شهرداران و مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، چهارشنبه شب ویژه برنامه تلاوت مجلسی سوره […]

محفل قرآنی حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت به یاد شهدای مظلوم فلسطین با حضور قاریان بین المللی جمهوری اسلامی ایران و با حضور پرشور مردم ومسئولین ولایتمدار شهرستان خوی در آستان مقدس امامزاده سید بهلول(ع)برگزار گردید.

به گزارش شهرداران و مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، چهارشنبه شب ویژه برنامه تلاوت مجلسی سوره اسراء در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و بزرگداشت شهدای غزه به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی با حضور مردم ولایتمدار، مسئولین شهرستانی و قاریان بین المللی کشور در آستان مقدس امامزاده سید بهلول این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان خوی در ابتدای این مراسم با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی و اتفاقات جهانی گفت: امروز در تمامی دنیا ماهیت رژیم صهیونسیتی و استکبار جهانی ثابت شد که با جلوه سازی و رنگ و لعاب، خود را دوستار مردم و کودکان نشان میدهند این درحالی است که امروز هزاران نفر را که بیشتر آنان کودکان و زنان هستند به شهادت رساندند.

در ادامه عنوان کرد: این اتفاقات منجر شد تا ملت دنیا بیدار شوند که هرچند باوجود اینکه بعضی از دولت ها موضعی نگرفتند اما مردم آنها تجمعات میلیونی برگزار کردند.

قاسم خانی از بیداری جهان در کشورهای غربی گفت و افزود: از آمریکا و انگلستان و فرانسه گرفته تا حتی خود یهودی ها هم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواستند و در کنار آن نیز مهره نظام سلطه دبیر سازمان ملل نیز برای ظلم و ستم دست رد زده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: روحیه جنگ‌ طلبی و مبارزه با استکبار در سایه تزریق روحیه به جبهه مقاومت به وجود آمده که چنین رشادتی از خود نشان می دهند.

امام جمعه خوی جهاد تبیین را برای تمام مردم واجب دانست و گفت: امروز همه ما موظف هستیم تا مظلومیت مردم غزه و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی را در جامعه و بخصوص رسانه ها تبیین کنیم چراکه امروز شاهد جنگ ترکیبی و رسانه ای شاهد نیز هستیم.

قاسم خانی همچنین بیان داشت: غول رسانه استکبار در افکار مردم فعالیت می کرد اما با وجود تهاجمات و برنامه های بسیار و فیلترهای خود و در واقع امپراتوری رسانه نتوانست بیداری جهانی در خصوص غزه را سانسور کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: همان آمریکایی که داعش را به وجود آورد و بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مردم سوریه را قتل عام کرد امروز هم شکل دیگر داعش را که همان رژیم غاصب صهیونیستی هست، حمایت کرده و دست به جنایت های بی رحمانه می زنند.

گفتنیست این ویژه برنامه با حضور قاریان بین‌المللی کشور جمهوری اسلامی ایران ازجمله حاج یونس شاهمرادی و حاج سیدمحمد جواد حسینی و نیز با حضور گروه تواشیح خاتم الاوصیاء (عج) برگزار و بصورت زنده از شبکه استانی آذربایجان غربی نیز پخش شد.