شهردار کلانشهر ارومیه تاکید کرد:

لزوم تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به شهروندان با رعایت اصل تکریم ارباب رجوع

شهردار کلانشهر ارومیه صبح امروز با حضور در منطقه چهار شهرداری، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف از نزدیک با مدیران و کارکنان این منطقه به گفتگو پرداخت.

به گزارش شهرداران، دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه همچنین در دیدار با اهالی حاضر در منطقه چهار شهری که برای پیگیری و رسیدگی مسایل و مشکلات خود به منطقه مراجعه کرده بودند، از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم را جهت حل موضوعات مطروحه صادر کرد.

در جریان این بازدید شهردار کلانشهر ارومیه بر لزوم تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به شهروندان با رعایت اصل تکریم ارباب رجوع تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به ایام پایانی سال و حجم بالای مراجعات مردمی برای انجام امورات، برنامه‌ریزی جدی در کنار افزایش ساعات کاری و استفاده از ظرفیت تمامی کارکنان می‌بایست در دستور کار تمام مناطق ۵گانه مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد.

گفتنی است؛ بر اساس تصمیمات ابلاغی به شورای معاونین شهرداری کلانشهر ارومیه، ساعات کاری مدیریت مناطق پنجگانه شهرداری با لحاظ حجم بالای مراجعات در ایام پایانی سال؛ با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان و در راستای پاسخگویی به درخواست‌ها و جلوگیری از ایجاد اخلال در خدمت‌رسانی به مراجعه کنندگان، تا پایان سال جاری از شنبه الی چهارشنبه تا ساعت ۱۷ عصر افزایش یافت.