پیش از آغاز بارندگی

لایروبی کانال های دفع آب های سطحی و هرس درختان شهر عالیشهر

مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از آغاز لایروبی کانال های دفع آب های سطحی و هرس درختان پیش از آغاز بارندگی در شهر عالیشهر خبر داد.

به گزارش شهرداران، یکی از مواردی که در شهر عالیشهر توسط شهردار مورد توجه قرار گرفته است، لایروبی کانال های دفع آب های سطحی است. به منظور جلوگیری از بروز بحران های احتمالی ناشی از بارش های بیش از حد، شهرداری در حال اجرای پروژه های لایروبی و پاکسازی کانال های دفع آب های سطحی است. این پروژه ها با هدف روان سازی جریان آب، دفع پساب ها، جلوگیری از بوی نامطبوع و پیشگیری از بروز بیماری، تجمع حشرات و حیوانات موذی در سطح شهر انجام می شود. تلاش همکاران حوزه خدمات شهری در راستای محیطی بهداشتی و عاری از هر گونه آلودگی است و این اقدامات با هدف رضایتمندی شهروندان عالیشهر انجام می شود.

هرس درختان در شهر عالیشهر:

درختان شهری و نیز فضای سبز شهر عالیشهر نقش مهمی در بهبود محیط زیست ایفا می کنند. با این حال، درختان نیاز به ترمیم و حفاظت دارند تا بتوانند به صورت احسن درختان شهر را تزیین کنند. شهرداری عالیشهر در زمینه هرس درختان نیز فعالیت می کند به منظور حفظ و توسعه فضای سبز شهر و نیز احیای درختان بیمار و قدیمی. هرس درختان به عنوان یکی از روش های حفظ و نگهداری از این منبع مهم، بخشی از اقدامات شهرداری عالیشهر است و با هدف بهبود منظره شهری و ارائه محیطی زیبا و بدون مشکل به شهروندان انجام می شود.

رویکردهای نوین در اجرای آمادگی نیروهای خدمات شهری:

با توجه به اهمیت همکاری و هماهنگی بین نیروهای خدمات شهری در هنگام بحران، مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر در اجرای روش های آمادگی نیروهای خدمات شهری در بحران، رویکردهای نوینی را برای این امر در نظر گرفته است. از طریق اجرای موارد اجرایی ستاد مدیریت بحران شهرداری، نیروهای خدمات شهری در شهر عالیشهر در صورت بروز بحران، آماده اقدام و همکاری با سایر نیروها خواهند بود. این رویکردها با هدف بهبود و تسهیل در امر مدیریت هنگام بحران و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عالیشهر انجام می شود.

برنامه ریزی و اجرای مناسب در حوزه ستاد مدیریت بحران:

مدیریت بحران از جمله مواردی است که در شهر عالیشهر توسط شهرداری به صورت جدی پیگیری می شود. با توجه به اهمیت جمع آوری و هدایت آب های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی به منظور پیشگیری از بحران های احتمالی، برنامه ریزی و اجرای مناسب در حوزه ستاد مدیریت بحران صورت گرفته است. شهردار عالیشهر اعلام کرده است که این برنامه ریزی ها به منظور مدیریت بهتر هنگام بحران صورت گرفته و در حال اجرا می باشد. این اقدامات با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان و جلوگیری از بروز بحران های جدی در شهر عالیشهر انجام می شود.