شهردار شهرکرد:

“قانون “معیار شهرداری برای خدمت به مردم است

شهردار شهرکرد گفت: قانون شهرداری‌ها ممکن است خلاء‌هایی داشته باشد و متناسب با نیاز شهرها نباشد اما معیار ما برای عمل، قانون است.

محمدحسین واحدیان در دیدار با مدیرکل دادگستری استان با اشاره به قوانین شهرداری اظهارداشت: با توجه به اینکه قوانین شهرداری چندین سال پیش تدوین و به روزرسانی نشده است، ممکن است خلاء‌هایی داشته باشد و متناسب با نیاز شهرها نباشد اما معیار ما برای عمل قانون است.

وی با بیان اینکه شهرداری وظایف بی‌شماری دارد، افزود: پروژه‌های شهری در راستای توسعه و آبادانی شهری باید انجام و اتفاقات خوبی را در شهر رقم بزنیم.

شهردار شهرکرد بیان کرد: شهرکرد پتانسیل بالقوه خوبی دارد و مانند یک زمین بکر است که کار کردن در آن سخت اما محصول آن یک محصول حاصلخیزی است که شیرینی آن برای عموم مردم است بنابراین انجام کار باید با دقت نظر، رعایت اصول و منافع شهر انجام شود که عزم راسخ و جدیت در کار را می‌طلبد.

واحدیان خاطرنشان کرد: برای ایجاد اتفاقات خوب در شهر نیاز به همراهی و هم‌افزایی دستگاه‌ها و مشارکت شهروندان در اجرای پروژه‌ها که منجر به تسهیل‌گری می‌شود، داریم.

وی گفت: قصد داریم در کنار انجام پروژه‌ها، اعتمادسازی بین مردم و مدیریت شهری را داشته باشیم تا آهنگ توسعه و رشد در شهرکرد افزایش یابد.