فرماندار زنجان با خانواده معظم و معزز شهید محسن زلفخانی دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری زنجان، در دیدار با خانواده معظم و معزز شهید محسن زلفخانی فرماندار زنجان اشاره کرد: شهدا و ایثارگران به عنوان شاخص ترین افراد تاریخ انقلاب اسلامی، در دامان مادرانی تربیت یافته اند که نماد غیرت زنان ایرانی می باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری زنجان، پرویز خالقی فرماندار زنجان در حاشیه دیدار با خانواده معظم و معزز شهید محسن زلفخانی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج صورت یافت، ضمن اشاره به جایگاه ویژه شهدا و ایثارگران در مسیر شکل گیری و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از آنان به عنوان برجسته ترین افراد تاریخ انقلاب اسلامی یاد نموده و افزود: شهدا و ایثارگران در دامان مادرانی تربیت یافته اند که نماد غیرت زنان ایرانی می باشند.

فرماندار زنجان والدین شهدا را ناب ترین الگو برای سایر پدر و مادرهای کشور ایران دانسته و ضمن آرزوی شفاعت شهدا در روز حساب، گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای تمامی ایرانیان مایه افتخار و مباهات هستند.

خالقی با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران توانستند با جانفشانی های بی مثال، نام خود را در تاریخ ایران اسلامی به نیکی ماندگار نمایند، ادامه داد: بایستی به والدین شهدایی که قادر به تربیت چنین افراد شاخصی در عرصه ایثار و شهادت شدند، تبریک گفته و همواره از نحوه تعلیم و تربیت آنان آموخت.

این مسئول تاکیداً از متولیان بنیاد شهید شهرستان خواست تا در راستای شناسایی و رفع مشکلات خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران تلاش شبانه روزی داشته و در این باره مقر عالی دولت را نیز به عنوان یکی از اماکن خدمتگزار دولتی برای خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران برشمرد.

شهید محسن زلفخانی فرزند ناصر متولد اول فروردین سال ۱۳۴۶ بوده که در بیست و نهم تیر سال ۱۳۶۴ به عنوان یک بسیجی دلاور به مقام والای شهادت نائل گشته است.

این بسیجی شهید در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش دعوت حق را لبیک گفته است.

سایت فرمانداری زنجان: وارد شوید