عملیات آسفالت در محور چیتگر

به گزارش شهرداران و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شهریارعملیات آسفالت محور چیتگر با همکاری شهرداری شهریار و ملارد انجام شد . مصطفی عموزاده  معاون فنی و عمرانی شهرداری شهریار با اشاره به پایان ترمیم روکش آسفالت محور چیتگر حد فاصل میدان صیاد شیرازی تا شهرک جعفریه گفت: در همین راستا لکه گیری […]

به گزارش شهرداران و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شهریارعملیات آسفالت محور چیتگر با همکاری شهرداری شهریار و ملارد انجام شد .
مصطفی عموزاده  معاون فنی و عمرانی شهرداری شهریار با اشاره به پایان ترمیم روکش آسفالت محور چیتگر حد فاصل میدان صیاد شیرازی تا شهرک جعفریه گفت: در همین راستا لکه گیری معابر سطح شهرک جعفریه نیز بنا به دستور شهردار انجام و به پایان رسید.مصطفی عموزاده در این باره گفت: عملیات لکه گیری آسفالت شهرک جعفریه طی مدت زمان ۲ روز صورت گرفت و روکش آسفالت محور چیتگر نیز با آسفالت sma ترمیم و بازسازی شد. وی در پایان گفت: یکی از اهداف شهرداری شهریار را بازسازی روکش آسفالت معابر عمومی و مسیرهای شهر خواند و گفت: این امر در جهت کاهش مصرف سوخت و جلوگیری از خسارت های ناشی به خودروها و بروز تصادفات حائز اهمیت است. محور چیتگر یا همان بلوار امام رضا(ع) در محدود شهر ملارد به طول ۷ کیلومتر در سال ۱۳۸۳ تحویل شهرداری شده است. این اتفاق کاملا غیر کارشناسی انجام شده است. سالانه میلیاردها تومان از بودجه شهرداری ملارد صرف هزینه نگهداری این محور ۷ کیلومتری می‌شود. سال قبل در راستای مصوبه شورای ترافیک شهرستان نسبت به اخذ مشاور ترافیکی اقدام کردیم.
با توجه به ا عملیات آسفالت در محور چیتگر و توافق بین شهرداری شهریار و شهرداری مبارد زین پس از تصادفات گسترده جلوگیزی خواهد شد و گامی مثبت در توسعه عمرانی و شهری منطقه ی شهری ملارد و شهریار تلقی می شود.