ملارد شهری زیبا و شایسته شهروندان؛

عملیات بهسازی پارک بانوان فدک سرآسیاب در شهر ملارد آغاز شد 

محمد بهمنی شهردار ملارد از آغاز مراحل عملیاتی و اجرایی پارک بانوان فدک واقع در محله سرآسیاب شرقی در راستای بهسازی و بازسازی این پارک خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد ،‌محمد بهمنی شهردار ملارد از آغاز مراحل عملیاتی و اجرایی پارک بانوان فدک واقع در محله سرآسیاب شرقی در راستای بهسازی و بازسازی این پارک خبر داد.

بهمنی شهردار ملارد  در این خصوص گفت: از آنجا که شهر موجودی زنده و هر روز در حال تغییر است و به واسطه رشد جمعیت و گذر زمان و استفاده از زیرساخت‌های آن پس از زمان مشخص شاهد استهلاک امکانات و زیرساخت‌های آن هستیم لذا یکی از ماموریت‌های مدیریت شهری بهسازی ، بازسازی، ترمیم و رفع نازیبایی‌ها آن در سطح  شهر است که در این میان می‌توان پارک‌ها را از این موارد دانست.

وی افزود: بوستان‌ها و پارک‌ها به دلیل استفاده هر لحظه شهروندان از آن و به دلیل تغییر آب و هوا برخی از امکانات آن مستهلک می‌شوند لذا با هدف رفع چالش‌های مشروحه و بهبود وضعیت خدمات رسانی و بهره‌گیری شهروندان از بوستان‌ها به عنوان مرکز تفریحی و گردشگری عملیات بهسازی پارک‌ها در دستور کار سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری قرار گرفت وخوشبختانه هم اکنون همکارانم عملیات اجرایی آن را انجام می‌دهند .

وی افزود : عملیات بهسازی پارک بانوان فدک در محله سرآسیاب شرقی پس از  اخذ مصوبه ی شورای اسلامی شهردر اولویت اقدامات عمرانی ما قرار گرفت و ان شاالله شاهد بهسازی و رفع اصلاحات این پارک برای بهره‌گیری بیشتر مردم از آن باشیم.