در منطقه دو اهواز

عملیات اجرایی طرح فضای سبز و نصب پایه چراغ روشنایی

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو اهواز، عملیات اجرایی طرح فضای سبز، کاشت نخل و نصب پایه چراغ روشنایی دکوراتیو انجام شد. آغاز عملیات اجرایی طرح فضای سبز و کاشت نخل در میدان امام خمینی منطقه دو   رسول جامعی مدیر منطقه با اشاره به اینکه اهواز با شرایط خاص آب […]

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو اهواز، عملیات اجرایی طرح فضای سبز، کاشت نخل و نصب پایه چراغ روشنایی دکوراتیو انجام شد.

آغاز عملیات اجرایی طرح فضای سبز و کاشت نخل در میدان امام خمینی منطقه دو

 

رسول جامعی مدیر منطقه با اشاره به اینکه اهواز با شرایط خاص آب و هوایی یکی از مستعدترین مناطق کشور برای کشت نخل به شمار می‌رود افزود: این درختان نخل مثمر در میدان امام خمینی کیانشهر با هدف توسعه و بهبود فضای سبز، نشاط و زیبایی بصری شهری، افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد تنوع گیاهی و حفظ گونه‌های بومی منطقه در فضای سبز شهری، کاشته شده است.

وی افزود: مراقبت از فضای سبز موجود وظیفه‌ای همگانی است و نیاز است تا شهروندان به این مبحث اساسی در فضای سبز شهری توجه بیشتری کنند.

 

نصب پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در میدان صیاد شیرازی منطقه دو

 

رسول جامعی مدیر منطقه از عملیات نصب پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در میدان صیاد شیرازی با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری، تأمین نور مناسب و روشنایی درشب و رفاه شهروندان خبر داد.

وی همچنین از تقویت روشنایی خیابان ها، پارک ها و بوستان های سطح منطقه در آینده ای نزدیک خبر داد و خاطر نشان کرد: روشنایی این نقاط که توسط اکیپ خدمات شهری مشخص گردیده بر اساس اهمیت مکان ها در آینده ای نزدیک انجام خواهد شد.

نصب پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در میدان صیاد شیرازی منطقه دو

نصب پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در میدان صیاد شیرازی منطقه دو