همتی شهردار اسیر خبر داد :

طرح ممیزی املاک شهر اسیر اجرایی شد

در راستای سامان بخشی به املاک شهری شهر اسیر طرح ممیزی املاک این شهر اجرا می گردد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اسیر؛ در راستای سامان بخشی به املاک شهری شهر اسیر طرح ممیزی املاک این شهر اجرا می گردد.
همتی شهردار شهر اسیر با اشاره به اجرایی شدن این طرح در شهر اسیر افزود: پس از طی شدن مراحل اداری و با همراهی شورای اسلامی شهر اسیر طرح ممیزی املاک شهری در شهر اسیر انجام می گردد.
وی درخصوص اهمیت این طرح بیان داشت: این طرح مهم شهری با هدف بالابردن سطح کیفی زندگی شهری و همچنین سروسامان بخشیدن و تکمیل بانک جامع شهری شهر اسیر در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر اسیر قرار گرفت.
این مقام مسئول ضمن درخواست از شهروندان بزرگوار به همکاری با کارشناسان این طرح اضافه نمود: تقاضای ما از شهروندان بزرگوار همکاری کامل با کارشناسان و عوامل اجرایی این طرح مهم شهری می باشد که انتظار داریم مالکان محترم واحدهای مسکونی، تجاری و صنفی با دراختیار گذاشتن مدارک لازم جهت ثبت اطلاعات لازم با عزیزان اجرایی طرح همکاری لازم انجام دهند.
همتی در پایان با درخواست مجدد همکاری مردم شریف شهر اسیر بیان داشت: طرح ممیزی املاک شهر اسیر توسط شرکت مهندسین ساحل نقشه گستر در سطح شهر اسیر انجام خواهد گرفت.