اجرای طرح جمع آوری زنده گیری سگ های ولگرد در شهرنسیم شهر

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری نسیم شهر طرح جمع آوری زنده گیری سگ های بلا صاحب ( ولگرد) در شهر نسیم شهر توسط معاونت خدمات شهری شهرداری نسیم شهر اجرایی شد . سرپرست معاونت خدمات شهری در این خصوص گفت: وجود سگ های ولگرد در همه جای شهر رفته رفته به […]

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری نسیم شهر طرح جمع آوری زنده گیری سگ های بلا صاحب ( ولگرد) در شهر نسیم شهر توسط معاونت خدمات شهری شهرداری نسیم شهر اجرایی شد .

سرپرست معاونت خدمات شهری در این خصوص گفت: وجود سگ های ولگرد در همه جای شهر رفته رفته به یکی از مشکلات مدیریت شهری تبدیل شده است . با توجه به افزایش تعداد سگ های ولگرد و مزاحمت های این حیوانات برای شهروندان و ایجاد آلودگی های محیطی در سطح شهر و همچنین درخواست های مکرر شهروندان در خصوص برطرف نمودن این مشکل، طرح ضربتی جمع آوری این سگها در دستور کار حوزه معاونت خدمات شهری قرار گرفته است و به سرعت در حال اجرا می باشد

زرگری افزود: این طرح به صورت مستمر تاپایان سال انجام خواهد گرفت وشهروندان درصورت مشاهده تجمع سگ ها در سطح شهر می توانند با سامانه ۱۳۷ خدمات شهری تماس حاصل نمایند تا به سرعت درخصوص آن اقدام گردد.

سرپرست معاونت خدمات شهری در پایان از شهروندان درخواست نمود: زباله‌های خود را در سطح خیابان‌ها رها نکرده و به موقع در مخازن قرار دهند تا زحمتکشان خدمات شهری نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کنند؛ چرا که زباله‌ها یکی از منابع تغذیه سگ‌های ولگرد به‌شمار آمده و آنها را برای ورود به سطح شهر ترغیب می‌کند.