ضرورت بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

حسین‌پور آقایی عضو هیئت رئیسه شورای استان چهارمحال و بختیاری نیز اظهار داشت: بهسازی و مرمت گلزارهای شهدای استان علی‌الخصوص مناطق محروم جهت ماندگارسازی نام شهدا ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، عطاالله حسین‌پور آقایی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز اظهار داشت: بهسازی و مرمت گلزارهای شهدای استان علی‌الخصوص مناطق محروم جهت ماندگارسازی نام شهدا به عنوان میراث ملی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ضروری است.

وی افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به باورهای دینی و معرفی شهدا و ایثارگران به عنوان الگو برای جوانان، موثرترین راهکار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که بدین منظور ساماندهی گلزار شهدای اقصی نقاط استان علی‌الخصوص شهرستان لردگان و بخش‌های کمتر توسعه یافته در دستور کار مسئولین امر قرار گیرد.

حسین‌پور آقایی با اشاره به فوت دو تن از اعضای شوراهای اسلامی در حین ماموریت بر اثر سانحه تصادف، خاطرنشان کرد: مرحوم ایمان خالدی سردشتی و ایمان باقری، از جمله مردمان نیک و خیر بوده که جهت پیگیری مطالبه مردمی فوت نمودند لذا اتخاذ تدابیر لازم جهت چنین افرادی که در نهادهای غیر دولتی فعالیت نموده و هیچ پشتوانه حمایتی نداشته از ضروریات است.