صدور احکام تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی کرج

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از شهردار خواست تا هر چه سریعتر علت تاخیر در صدور احکام تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را به شورای شهر اعلام کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، محمد اسدیان در نطق پیش از دستور هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر طی تذکری به شهردار اظهار داشت: علت عدم اطلاع رسانی شهرداری به شورای شهر نسبت به این که از ۳۶۸ نفر پذیرفته شدگان آزمون فقط ۳۴۱ نفر مجوز انعقاد قرارداد صادر شده است توسط شهردار اعلام شود.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در تذکری به حراست و بازرسی شهرداری در خصوص عدم نظارت صحیح به صدور احکام تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی که آزمون داده اند شد و تصریح کرد: طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مجموعه شهرداری پس از سال‌ها مسکوت ماندن در این دوره از مدیریت شهری انجام شد اما چرا پس از گذشت چندین ماه وضعیت این نیروها نامعلوم و نظارت دقیق توسط حراست و بازرسی شهرداری انجام نشده است.

اسدیان تاکید کرد:مدیریت شهری نسبت به مشخص کردن ترک فعلهای صورت گرفته و معرفی و برخورد قاطع با آن عوامل را در دستور کار قرار داده و پیگیری تا حصول نتیجه و احقاق حقوق تضییع شده افراد را به شورای شهر اعلام کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: امیدواریم این مهم تحقق پیدا کند تا هم تضمین و هم امنیت شغلی همکاران ما فراهم شود و هم به نوعی گلایه مندی از بی عدالتی برطرف شود.