در سازمان عمران شهرداری اهواز

شکسته شدن رکورد تولید آسفالت طی یک شبانه روز

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز با اشاره به تولید 1100 تن آسفالت در یک شبانه‌روز، گفت: رکورد تولید آسفالت در سازمان عمران مجدداً طی یکسال گذشته شکسته شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات سازمان عمران شهرداری اهواز، سعید سعیدی اظهار کرد: با جدیت و پشتکار مثال زدنی همکاران پرتلاشم در سازمان عمران، مجدداً طی یکسال گذشته رکورد تولید آسفالت در یک شبانه روز را شکستیم.

وی با بیان اینکه تولید آسفالت در سازمان عمران در شیفت‌های مختلف کاری انجام می‌شود، افزود: با توجه به سفر ریاست محترم جمهور به اهواز و تاکید شهردار بر اتمام عملیات تراش و اجرای روکش آسفالت دور میدان و مسیرهای رفت و برگشت از ابتدای درب غربی دانشگاه شهید چمران تا استادیوم تختی و کنار گذر رمپ های شمالی و جنوبی منتهی به تقاطع غیر همسطح شهید قربانی جهت افتتاح، کارخانه تولید آسفالت این سازمان نسبت به ثبت رکورد ۱۱۰۰ تن آسفالت در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه۱۴۰۲ ضمن شکستن رکورد قبلی که ۹۳۰ تن بوده است ، رکورد جدیدی به ثبت رساند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز تاکید کرد: این سازمان علاوه بر تأمین نیاز روزانه آسفالت مناطق برای لکه‌گیری، خود نیز به صورت روزانه نسبت به روکش آسفالت معابر سطح شهر اقدام می‌نماید. نقشه راه سازمان عمران در سال ۱۴۰۲ ضمن افزایش تولید آسفالت جهت رفع مشکلات عبور و مرور شهروندان که قطعا رضایت مندی شهروندان را از ارکان مدیریت شهری و بالاتر از آن نظام حاکمیتی را بالا می برد در نظر دارد با برنامه ریزی های صورت گرفته حجم و ‌تنوع تولیدات خود را با تجهیز امکانات در دست تهیه افزایش دهد.

وی در انتها گفت: کلیه این تلاشها در راستای پیام مهم مقام معظم رهبری و شعار امسال مبنی بر رشد تولید و عمل به آن صورت پذیرفته و حاصل تلاش پرسنل و عوامل اجرایی این سازمان می باشد.