سالن ورزشی ویژه برای افراد کم‌توان جسمی در تبریز

دبیر شورای شهر تبریز بر راه اندازی سالن ورزشی ویژه برای افراد کم توان جسمی و تجهیز مجتمع های مسکونی با لوازم ورزشی تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین الملل شورای شهر تبریز یاسین بجانی در خصوص تجهیز مجتمع های مسکونی با لوازم ورزشی عنوان کرد: مجتمع های مسکونی که امکان تجهیز لوازم ورزشی دارند ، می توانند در راستای افزایش سرانه ورزشی تاثیر بسزایی داشته باشد، لازم است برای افزایش سرانه ورزشی و دسترسی آسان شهروندان ساکن در مجتمع های مسکونی تجهیزات ورزشی برای این عزیزان در محوطه‌ مجتمع ها مهیا شود.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در حال حاضر دو مجتمع مسکونی واقع در محدوده شهرداری منطقه یک و منطقه هفت تبریز آمادگی خود را برای تجهیز لوازم ورزشی در محوطه هایشان اعلام کرده اند که بهتر است به صورت پایلوت این دو مورد اجرایی شده و پس از آن این امر بسط و توسعه یابد.

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بر راه اندازی سالن ورزشی ویژه معلولین تاکید کرد و گفت:  لازم است یک سالن اختصاص و مجزا برای معلولان راه اندازی و ایجاد شود تا این عزیزان بتوانند به راحتی به امکانات ورزشی دسترسی داشته باشند.

بجانی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: همچنین بهتر است تایم های اختصاصی در مابقی سالن های شهرداری برای این قشر در نظر گرفته شود تا بتوانند به راحتی از امکانات ورزشی استفاده کنند.

به دنبال پیشنهاد دبیر شورای اسلامی شهر تبریز در چهل و یکمین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز مقرر شد سالن ورزشی میلاد سالن اختصاصی و ویژه برای معلولان در نظر گرفته شود.

سایت شورای اسلامی شهر تبریز: وارد شوید