شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان مهربانی و بدرحقیقت دیدار کرد

شهردار تبریز به همراه یکی از اعضای شورای اسلامی شهر با خانواده معظم شهیدان محمدرضا مهربانی خسرقی و مهسا بدرحقیقت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهرداران، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان محمدرضا مهربانی خسرقی و مهسا بدرحقیقت دیدار و گفتگو کرد.

 

شهردار تبریز در این دیدارها ضمن اشاره بر نقش پررنگ شهیدان والامقام در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در جبهه‌های حق علیه باطل، خون شهدا را مایه برکت و قوام کشور دانست.

 

یعقوب هوشیار اظهار کرد: به برکت خون پاک شهدا، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته و نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.

 

شهردار تبریز افزود: آسایش و امنیت امروز کشور مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدای امنیت است و به برکت خون شهدا مسیر رشد و توسعه کشور هموار شده است.

هوشیار تأکید کرد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی شهدای هشت‌سال دفاع مقدس  با بهره‌گیری از تمامی توان و ظرفیت مجموعه شهرداری می‌داند.

 

شهردار تبریز به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور یافته و سایر مدیران شهرداری را نیز موظف‌ کرده است به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

 

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان محمدرضا مهربانی خسرقی و مهسا بدرحقیقت قدردانی کرد.

شهید مفقودالاثر محمدرضا مهربانی خسرقی متولد ۱۵ تیر ۱۳۴۵ در تبریز، در تاریخ بیست و یکم تیر سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شرهانی به فیض شهادت رسید و  شهیده مهسا بدرحقیقت متولد بیست و هفتم اردیبهشت سال ۱۳۶۴ در تبریز، در تاریخ چهاردهم خرداد سال ۱۳۶۴ بر اثر بمباران هوایی مناطق مسکونی تبریز به همراه مادرش بتول روده‌چی به فیض شهادت نایل آمدند.