شهردار بجنورد به‌دنبال درآمد پایدار است

شهردار بجنورد گفت: در این دوره از مدیریت شهری، قصد خام‌فروشی نداریم و به‌دنبال درآمدهای پایداریم.

 به گزارش شهرداران، شهردار بجنورد گفت: در این دوره از مدیریت شهری، قصد خام‌فروشی نداریم و به‌دنبال درآمدهای پایداریم.

سید محمدعلی کشمیری امروز (هشتم بهمن ماه) در همایش استانی جایزه ملی شهریار، اظهار کرد: شهرداری‌ها به‌دلیل گستردگی وظایف‌شان ممکن است بستر نارضایتی را فراهم کنند و مسؤولیت‌های سنگینی دارند. به همین دلیل، از ابتدای این دوره مدیریتی تلاش کرده‌ایم به موضوع‌ها مهم برای مردم و درخواست‌های آن‌ها توجه ویژه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ایجاد رضایت عمومی وظیفه اصلی ماست و در این مسیر باید به نیازهای کوتاه‌مدت در کنار برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت توجه شود. بی‌توجهی به نیازهای اولیه مردم قطعاً با نارضایتی همراه خواهد بود؛ اما پاسخ‌های منفی نیز در صورتی که با گشاده‌رویی و منطق قانونی همراه باشد، می‌تواند رضایتمندی ایجاد کند.

کشمیری با اشاره به تقویت حوزه بازرسی و برگزاری میزهای خدمت، گفت: تلاش کرده‌ایم ملاقات‌های عمومی با حضور مردم را افزایش دهیم و بازرسی‌ها و ارزیابی عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری را بهبود ببخشیم تا رضایتمندی بیشتری ایجاد کند.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال ۳۵ جلسه ملاقات مردمی در شهرداری بجنورد برگزار شده است که در آن‌ها با ۵۵۰ نفر از مردم ملاقات کرده‌ایم. همچنین هفت میز خدمت با حضور مدیران و معاونان شهرداری بجنورد و اعضای شورای شهر برگزار شده که ۱۹۰ نفر مراجعه‌کننده داشته است.

شهردار بجنورد افزود: حدود ۷۴۰ مراجعه مردمی برای رفع مشکلات انجام شده که تعدادی از مراجعه‌کنندگان، بیش از یک درخواست داشته‌اند و حدود ۱۰۰۰ درخواست مردمی پیگیری و رسیدگی شده است.

شورای شهر عصای حرکت شهرداران باشد

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این جلسه بیان کرد: امروز چشم مردم به نوع تصمیم‌ها، کلام و قلم مدیران است و مردم قطعاً آن‌ها را ارزیابی می‌کنند.

جمشید عین‌بیگی ادامه داد: دشمنان کشور ما اکنون مردم را هدف قرار داده‌اند تا ناامیدی را میان آن‌ها رواج دهند و مشارکت در انتخابات را به حداقل برسانند؛ اما دشمنان کور خوانده‌اند و مردم ما که اهل تحلیل و زمان‌شناس هستند، این کشور و نظام را تضمین کرده‌اند.

وی خطاب به شهرداران و اعضای شورای شهر حاضر در این جلسه، تاکید کرد: اعضای شورای شهر باید عصای حرکت شهرداران باشد و آن‌ها را برای خدمت به مردم پشتیبانی کنند. شهرداران باید مقتدرانه در مقابل خواسته‌های ناحق توسط هر فردی بایستند و نیت خود را خدمت به مردم و صاحبان شهرها که مردم هستند، قرار دهند.