شهرداری دلبران آماده زمستان

مهدوی فر در جمع نیروهای خدمات شهری گفت: پیرو اجرای برنامه های شهرداری برای فصل زمستان با موضوع تهیه کاور، لباس گرم و بادگیر، دستکش، کفش مناسب، لوازم و تجهیزات مورد نیاز فصل زمستان برای کارگران خدمات شهری و پاکبانان از سوی شهرداری اقدام شد و در اختیار پرسنل و واحدهای مربوطه قرار گرفت.

به گزارش شهرداران و به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی شهرداری دلبران ، مهدوی فر در جمع نیروهای خدمات شهری گفت: پیرو اجرای برنامه های شهرداری برای فصل زمستان با موضوع تهیه کاور، لباس گرم و بادگیر، دستکش، کفش مناسب، لوازم و تجهیزات مورد نیاز فصل زمستان برای کارگران خدمات شهری و پاکبانان از سوی شهرداری اقدام شد و در اختیار پرسنل و واحدهای مربوطه قرار گرفت تا شهرداری دلبران آماده زمستان شود.

شهردار دلبران ، با بیان اینکه البسه و تجهیزات مورد نیاز فصل زمستان به تعداد نیروهای خدمات رسان حوزه خدمات شهری و فضای سبز خریداری شده و در اختیار ایشان قرار گرفته است، افزود: با توجه به اینکه پاکبانان خدوم و زحمتکش حوزه خدمات شهری و فضای سبز شهرداری به صورت شبانه روزی در سطح شهر اقدام به تنظیف و جمع آوری زباله های سطح شهر و اقدامات زمستانه میکنند، این اقدام در راستای رفاه حال و سلامت ایشان و همچنین خدمات رسانی مناسب به شهروندان با پیشرفت مطلوب کارها صورت گرفته است.

تمام نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات و تجهیزات زمستانی شهرداری دلبران تا مساعد شدن هوا در آماده باش کامل خواهند بود.

وی در ادامه با بیان اینکه حوزه های خدمات شهری شهرداری دلبران با استفاده از تمام ظرفیت در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند بود، عنوان کرد: این اقدام در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی همچون جاری شدن روان آب، آبگرفتگی، و… انجام می شود.

به گفته وی ماشین آلات برف روب شهرداری در صورت انسداد معابر برای عملیات برف روبی و بازگشایی معبر آماده بوده و همچنین مخازن شن و نمک نیز در نقاط مختلف تعبیه خواهد شد. با این اقدامات شهرداری دلبران آماده زمستان شد. دلبران یکی از مناطق سردسیر کشور است که در فصل زمستان شهرداری این شهر برای کارگران خدمات شهری و پاکبان ها تدابیر لازم را در نظر گرفته است.