شهردار شهرکرد:

شهرداری در خط مقدم ارائه خدمات به مردم است

شهردار شهرکرد گفت: شهرداری با بیش از 400 وظیفه در خط مقدم ارائه خدمات به مردم قرار دارد.

محمدحسین واحدیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای اسلامی و انتخابشان به عنوان شهردار اظهارداشت: برای شهرداری‌ها بیش از ۴۰۰ وظیفه پیش‌بینی شده است که به نوعی شهرداری در خط مقدم ارائه خدمات به مردم قرار دارد و در راستای همین امر حدود ۲ دو دهه است که شهرداری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی مطرح شده است.

وی با اشاره به شکاف ایجاد شده بین مردم و مدیریت شهری افزود: پاسخگویی به مطالبات مردم و ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی مشکلات شهر می‌تواند شکاف ایجاد شده بین مردم و مدیریت شهری را کاهش دهد و برای تکمیل پروژه‌ها تصمیم قطعی اتخاذ و اجرایی شود.

 شهردار شهرکرد بیان کرد: مردم زمانی که ببینند تصمیمات به مرحله اجرا رسیده‌اند و شورا و شهرداری برای توسعه و آبادانی شهر موارد لازم را پیگیری می‌کنند، منجر به ایجاد اعتماد عمومی می‌شود.

واحدیان اعتمادسازی بین مردم و جلب رضایت آن‌ها را از اولویت‌های کاری خود دانست و خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای برنامه و پروژه‌ها باید اعتماد مردم را به مدیریت شهری باز گردانیم که استفاده از ظرفیت آن‌ها در امور شهری به ویژه تدوین بودجه می‌تواند یکی از راهکارهای جلب رضایت مردم و اعتماد آن‌ها باشد.

وی ادامه داد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات و ایجاد حس تعلق مردم به شهر، شنیدن مطالبات مردمی نیز می‌تواند از دیگر راهکارهای جلب اعتماد مردمی باشد.