سرمایه‌گذاری جدید شهرداری بجنورد توسط اعضای شورای شهر تصویب شد

به گزارش شهرداران و ایسنا خراسان شمالی اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد چهار طرح جدید سرمایه‌گذاری شهرداری بجنورد را در قالب بسته جدید سرمایه‌گذاری مصوب و تایید کردند. یکصد و چهلمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور هفت نفر از اعضای آن برگزار شد و مدیریت سرمایه‌گذاری شهرداری، طرح‌های سرمایه گذاری جدید را […]

به گزارش شهرداران و ایسنا خراسان شمالی اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد چهار طرح جدید سرمایه‌گذاری شهرداری بجنورد را در قالب بسته جدید سرمایه‌گذاری مصوب و تایید کردند.

یکصد و چهلمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور هفت نفر از اعضای آن برگزار شد و مدیریت سرمایه‌گذاری شهرداری، طرح‌های سرمایه گذاری جدید را در قالب اطلس سرمایه گذاری بجنورد تشریح کرد.مدیر اداره سرمایه گذاری شهرداری بجنورد، نخستین طرح سرمایه‌گذاری را مجتمع تجاری، اداری و پارکینگ معراج (واقع در پارک موتوری) دانست.محسن روشن ضمیر افزود: این طرح سرمایه‌گذاری در شش سقف و هشت هزار و ۳۹۰ متر مربع تعریف شده که هزینه بهره‌برداری آن برای سرمایه‌گذار یک هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی دومین طرح سرمایه‌گذاری در این جلسه را پارک آبی عنوان کرد و گفت: این طرح در ۱۱ هزار متر مربع قابلیت اجرایی شدن دارد که ۱۶۸ میلیارد تومان هزینه برای آن پیش بینی شده و برای سرمایه‌گذار پنج سال تنفس دارد.روشن ضمیر همچنین اظهار کرد: کوه‌پارک بش‌قارداش نیز طرح دیگری است که برنامه‌ریزی شده و در ۳۳ هزار متر مربع با ۷۶ میلیارد تومان قابلیت اجرایی دارد.مجتمع تجاری چهارراه شریعتی (دوچنار) نیز دیگر طرحی بود که توسط وی مطرح شد و در چهار هزار و ۸۰۰ متر مربع مساحت و با ۸۵۸ میلیارد تومان اعتبار قابلیت اجرایی دارد.تمام اعضای حاضر در جلسه نیز با کلیات این بسته سرمایه‌گذاری جدید موافقت کردند. جزئیات این طرح‌ها نیز قرار است در آینده و پس از استعلامات مختلف نهایی شود.گفتنی است شش طرح سرمایه‌گذاری دیگر نیز طی هفته گذشته در شورای اسلامی شهر بجنورد به تصویب رسید. مجموعه هیجانی و شهربازی بجنورد، مجتمع‌های تجاری-اداری اترک، مجتمع فرهنگی و هنری چرمغان، مجموعه گردشگری باغ‌شهر دوبرار، شهرک خودرویی و مجتمع تجاری-پارکینگ میرزاکوچک‌خان، ۶ پروژه و بسته سرمایه‌گذاری بود که در جلسه پیشین بررسی شد و مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.