شفاف سازی و سهولت کار عامل افزایش مجوز های صادره در خصوص ساخت و ساز در یزد

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: شفاف سازی، روان سازی، سهولت کار و افزایش میزان مراجعه ساکنان منطقه از جمله عوامل رشد مجوزهای صادره ساخت و ساز در این منطقه بوده است.

سیفی در جلسه این کمیسیون مطرح کرد: با وجود رکودی که در بخش مسکن و ساخت و ساز در کل کشور حاکم شده، افزایش تعداد پروانه ساختمانی نشانگر تلاش و پشتکار همکاران شهرداری است.

او با اشاره به اینکه هدایت و نظارت بر ساخت و سازهای درون شهری یکی از اصلی ترین وظایف شهرداری ها است خاطر نشان کرد: همچنین شفاف سازی، روان سازی، سهولت کار و افزایش میزان مراجعه ساکنان منطقه از جمله عوامل رشد مجوزهای صادره ساخت و ساز در این منطقه بوده است.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد بر ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان تاکید کرد و گفت: این مهم علاوه بر ارتقای خدمات رسانی در پاسخگویی به متقاضیان، تسهیل و تسریع در امور ایجاد می کند.

سیفی تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی سریع و شفاف و بدون صرف وقت را مهم ارزیابی کرد و افزود: اساس و مبنای برنامه‌ها و سیاست‌های تدوین شده مدیریت شهری، پاسخگویی به نیاز شهروندان و مراجعین است.