اولویت اصلی شرکت بهره‌برداری قطارشهری خدمت‌رسانی شایسته به زائران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: اولویت ما خدمت‌رسانی شایسته به زائران و مجاوران است. به گزارش شهرداران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، بهرام نکاحی در ویژه برنامه مترو شهر و همایش خانوادگی آموزش شهروندی اظهار کرد: این مراسم‌ها فرصت خوبی برای دورهمی خانواده خدوم شرکت بهره‌برداری است تا پس از […]

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: اولویت ما خدمت‌رسانی شایسته به زائران و مجاوران است.

به گزارش شهرداران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، بهرام نکاحی در ویژه برنامه مترو شهر و همایش خانوادگی آموزش شهروندی اظهار کرد: این مراسم‌ها فرصت خوبی برای دورهمی خانواده خدوم شرکت بهره‌برداری است تا پس از آن بتوانند در مسیر توانمندسازی و ارائه خدمات ایده‌آل با همفکری، برگزاری دوره‌های آموزشی و استفاده از دانش و تجربه گام بردارند.
وی افزود: برگزاری این مراسم‌ها فرصتی برای برنامه‌ریزی‌های متعالی به‌منظور بهبود کیفیت زندگی همکاران است که قطعا پس از آن کیفیت خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران نیز افزایش پیدا می‌کند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد تصریح کرد: از مجموعه مدیران قطارشهری درخواست دارم تا برای رفع کمبودها و تامین نیازهای تک تک خانواده بزرگ این شرکت شامل امور معیشتی و دغدغه اصلی آنان یعنی موضوع مسکن حداکثر تلاش خود را داشته باشند تا با برنامه ریزی، نیازهای واقعی همکاران را رفع و دغدغه آن را مرتفع کنیم.
نکاحی تصریح کرد: گنجینه ای افراد شایسته، نیروهای مستعد، کارآمد، با اخلاق و.. در این شرکت مشغول خدمت هستند و تمام انرژی و همت آنان این است که به مردم شریف که از خدمات ما استفاده می‌کنند خدمت شایسته‌ای ارائه کنند.
وی در پایان با تقدیر از همسران کارکنان این شرکت، گفت: قطعا حضور شما بزرگواران و آرامش و بستر مناسبی که شما در محیط خانواده فراهم میکنید، موجب افزایش کیفیت خدمات رسانی همکاران ما می شود.