آموزش توسعه سیستم های اداری و مالی شهرداری ایلام برگزار گردید.

جلسه آموزش توسعه سیستم های اداری و مالی شهرداری ایلام برگزار گردید. به گزارش شهرداران و به نقل از  اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام این نشست تخصصی به منظور توسعه سیستم های اداری مالی شهرداری ایلام و با حضور مدیران و کارشناسان حوزه های اداری مالی سازمانها و […]

جلسه آموزش توسعه سیستم های اداری و مالی شهرداری ایلام برگزار گردید.

به گزارش شهرداران و به نقل از  اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام این نشست تخصصی به منظور توسعه سیستم های اداری مالی شهرداری ایلام و با حضور مدیران و کارشناسان حوزه های اداری مالی سازمانها و ادارات شهرداری برگزار گردید. رییس سازمان فاوای شهرداری ایلام گفت: به روز بودن، منظم بودن و هوشمندسازی سیستماتیک حوزه اداری مالی شهرداری ایلام محور این نشست بود. وی بیان کرد: “اتاق شیشه ای” شهرداری یکی از وعده های شهردار محترم ایلام است که قرار است جهت تحقق آن سیستم ها به روز و رویه های قبلی کاملا اصلاح و تغییر کنند. رحمان محمدرحیمی افزود: سازمان فاوای شهرداری ایلام در این خصوص در نظر دارد نرم افزار های حوزه اداری مالی را به بهترین شکل ممکن توسعه دهد. رییس سازمان فاوای شهرداری هدف از این اقدام را شفاف سازی کامل حوزه اداری مالی، ایجاد نظم و انضباط مالی، ایجاد تعادل و عدل درپرداختی پیمانکاران و واحدهای مختلف شهرداری دانستو اظهار داشت که آموزش های لازم دراین خصوص داده شده است.

آموزش کارکنان مجموعه‌ای از فعالیت‌های برنامه ریزی شده از سوی سازمان برای ارتقا دانش و مهارت‏‌های فنی کارکنان است که برای آنها این فرصت را فراهم می‌کند تا در سمت شغلی خود، دانش فنی و تخصصی خود را افزایش داده و مهارت‌های جدیدی را برای انجام حرفه خود کسب کنند که همه این موارد در نهایت منجر به رشد و پیشرفت سازمان می‌شود، پس آموزش هزینه نیست، یک ضرورت و امری حیاتی برای هر سازمان است.