بازدید گروه سرمایه‌گذاری از پروژه های سرمایه گذاری شهرداری اراک

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک گفت:ابر پروژه منطقه گردشگری نورالشهدا(دره گردو)، سیتی سنتر، هتل اطلس، بام اراک، پارک جنگلی شهید باهنر، مکانیزاسیون مرکز دفن زباله و ۸۰ پروژه بزرگ و کوچک دیگر در حوزه های گردشگری و خدماتی که توسط کارشناسان و مشاوران سازمان مورد ارزیابی های دقیق فنی و […]

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک گفت:ابر پروژه منطقه گردشگری نورالشهدا(دره گردو)، سیتی سنتر، هتل اطلس، بام اراک، پارک جنگلی شهید باهنر، مکانیزاسیون مرکز دفن زباله و ۸۰ پروژه بزرگ و کوچک دیگر در حوزه های گردشگری و خدماتی که توسط کارشناسان و مشاوران سازمان مورد ارزیابی های دقیق فنی و اقتصادی قرار گرفته، آماده جذب سرمایه گذار و عقد قرارداد می باشند.

به گزارش شهرداران و اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، سید فرامرز مهاجرانی گفت: هفته جاری، مصادف با حضور سرمایه گذاران و گروه های اقتصادی معتبر و متعدد در شهر اراک بود. وی در ادامه افزود: آنچه که مورد تاکید شهردار اراک می‌باشد و در راس برنامه های سازمان سرمایه گذاری قرار گرفته است، انتخاب سرمایه گذار دارای اهلیت اجرایی و مالی برای پروژه های گردشگری و رفاهی شهر اراک است. مهاجرانی تاکید کرد: با دستورات صریح دکتر محمودی شهردار اراک، تمام توان سازمان به کار گرفته شده است که با سرعت این امر منجر به عقد قرارداد گردد. رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک تاکید کرد:ابر پروژه منطقه گردشگری نورالشهدا(دره گردو)، سیتی سنتر، هتل اطلس، بام اراک، پارک شهید باهنر، مکانیزاسیون مرکز دفن زباله و ۸۰ پروژه بزرگ و کوچک دیگر در حوزه های گردشگری و خدماتی که توسط کارشناسان و مشاوران سازمان مورد ارزیابی های دقیق فنی و اقتصادی قرار گرفته، آماده جذب سرمایه گذار و عقد قرارداد می باشند. مهاجرانی در پایان تصریح کرد: با خط مشی صادر شده از سوی شهردار اراک و نیز حمایت‌های اعضای شورای اسلامی به زودی شاهد انعقاد قرارداد در برخی از پروژه های مهم شهرداری در حوزه سرمایه گذاری خواهیم بود.