ستاد خدمات سفر شهرستان سبزوار

به گزارش شهرداران و شهرداری سبزوار اولین نشست اجرایی ستاد خدمات سفر شهرستان سبزوار به ریاست مهندس ابراهیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه و با حضور مهندس توسلی مدیرکل امور رفاهی و زائرین استانداری و اعضای ستاد خدمات سفر در فرمانداری برگزار شد. در این نشست اعضای پیشنهادات خود را ارائه نمودند و در ادامه […]

به گزارش شهرداران و شهرداری سبزوار اولین نشست اجرایی ستاد خدمات سفر شهرستان سبزوار به ریاست مهندس ابراهیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه و با حضور مهندس توسلی مدیرکل امور رفاهی و زائرین استانداری و اعضای ستاد خدمات سفر در فرمانداری برگزار شد.

در این نشست اعضای پیشنهادات خود را ارائه نمودند و در ادامه با توجه به تردد میلیونی زائران امام رضا علیه السلام از مسیر سبزوار علاوه بر تشکیل کمیته های مختلف در شهرستان برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و زائران، بر رفع نقاط ضعف سال های گذشته و نرم افزار تخصصی سبزوار در راستای راهنمای زائر و مسافر و ارائه خدمات مطلوب تر تاکید شد.

خدمات را در سطح ملی و استانی جلوه دولت مردمی دانست و افزود: فعالیت این دائمی شد و فعالیت آن تنها معطوف به ایام نوروز نیست بلکه در تمام ایام سال دایر است.قرارگاه رسانه‌ای فضای مجازی در تمام استان‌ها تشکیل شده است. با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز به عنوان یاردوازدهم دستگاه‌ها در نوروز در کنار سایر دستگاه‌ها بودیم و سعی کردیم با ارائه مطالب آموزشی و اطلاع‌رسانی به کاهش تصادفات کمک کنیم.

مهمترین ویژگی ستاد خدمات سفر رویکرد قرارگاهی آن است/ رشد سفرها در ایام نوروز با کاهش حوادث همراه بود وزیر و راه و شهرسازی گفت: یکی از ویژگی‌های اصلی تشکیل ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر این است که این ستاد کارکرد قرارگاهی دارد و مهمترین بخش آن می‌تواند گرفتن بازخوردهای خدماتی باشد که به شهروندان انجام می‌شود