ساماندهی و بهسازی آرامستان روضه رضوان قراملک

شهردار منطقه ۶ تبریز از آغاز عملیات ساماندهی و بهسازی آرامستان روضه رضوان خبر داد.

به گزارش شهرداران، شهردار منطقه ۶ تبریز از آغاز عملیات ساماندهی و بهسازی آرامستان روضه رضوان خبر داد.

بخش اول: آغاز عملیات ساماندهی و بهسازی آرامستان روضه رضوان قراملک
روزنامه‌ها از آغاز عملیات ساماندهی و بهسازی آرامستان روضه رضوان قراملک شهردار منطقه ۶ تبریز خبر داده‌اند. این اقدام که تحت نظارت شهرداری شهر تبریز صورت می‌گیرد، به منظور بهبود و تنظیم فضای عمومی آرامستان و راحتی مراجعه کنندگان انجام شده است.

بخش دوم: عملیات کف سازی و تسطیح حدفاصل قبور
در ادامه این عملیات، شهرداری منطقه ۶ تبریز عملیات کف سازی و تسطیح حدفاصل قبور آرامستان را آغاز کرده است. این اقدام به منظور بهبود و ترتیب بخش‌های مختلف آرامستان و استفاده بهینه از فضاهای موجود صورت می‌پذیرد.

بخش سوم: تخریب آسفالت و اجرای کف‌سازی
با شروع این عملیات، تخریب آسفالت موجود در آرامستان رضوان قراملک آغاز شده است. همچنین، عملیات کف سازی نیز در مساحتی به متراژ ۲۵۰ مترمربع اجرا می‌شود. این اقدامات هدف دارند تا بهبود کیفیت و زیبایی آرامستان را فراهم کنند و شهروندان منطقه قراملک را در استفاده از این مکان برای مراقبت از خاطرات عزیزان خود تشویق کنند.

بخش چهارم: هدف پروژه و اصلاحات انجام شده
هدف اصلی شهردار منطقه ۶ تبریز در انجام این پروژه، خدمت رسانی مطلوب به شهروندان منطقه قراملک است. با انجام این اقدامات، فضاهای موجود در آرامستان حفظ کارایی می‌شوند و فضاهای مناسب برای مراجعه کنندگان فراهم می‌شود. همچنین، با انجام تعمیرات و اصلاحات در روند پیشرفت و سرعت قابل قبولی، فضاهای موجود در آرامستان بهبود یافته و قابل استفاده بهتری برای مراجعه کنندگان خواهند داشت.