سازمان خدمات اجتماعی با رعایت سه اصل صحت، دقت و سرعت

دکتر معدنی‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران:

سازمان خدمات اجتماعی با رعایت سه اصل صحت، دقت و سرعت در ساماندهی آسیب‌های اجتماعی موفق عمل کرده است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در نشست اعضای این کمیسیون با مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران پیرامون بررسی طرح های ساماندهی آسیب های اجتماعی در پایتخت گفت: اقدامات خوبی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی توسط شهرداری تهران انجام شده است. مردم دوست ندارند آسیب های اجتماعی را در شهر ببیند و اینکه این افراد ساماندهی شوند قطعاً چهره شهر را زیباتر می کند.
به گزارش شهرداران  روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران دکتر نرگس معدنی پور افزود: در دو سال گذشته زیر ساخت های خوبی برای کاش آسیب‌های اجتماعی ایجاد شده و سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی با رعایت سه اصل صحت، دقت و سرعت اقدام به ساماندهی آسیب های اجتماعی کرد با این حال به دلیل کمبود ها و خلاهای موجود، در برخی از نواحی شاهد مشکلاتی در زمینه اجرای این طرح بودیم.
دکتر معدنی پور در ادامه اذعان داشت: افزایش تعداد خودروهای کشت های حامی شهر، لزوم افزایش  مددکاران اجتماعی به خصوص مددکاران خانم و برطرف شدن کمبود نیروی انسانی به ویژه در این حوزه در نواحی مناطق ۲۲گانه باید در دستور کار قرار بگیرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همچنین گفت:در اجرایی کردن برخی برنامه ها خلاهای قانونی وجود داشت و شهرداران نواحی باید پاسخگوی می‌بودند.تقویت ادارات اجتماعی نواحی، در نظر گرفتن کارشناسان تخصصی و مردمی سازی ساماندهی آسیب های اجتماعی که مستلزم افزایش تعلق محله ای مردم است، لازم و ضروری است.
 معدنی‌پور با بیان اینکه باید یکی از شاخص های ارزیابی شهرداران مناطق و نواحی در مورد بحث ساماندهی آسیب های اجتماعی باشد تاکید کرد: در دو سال گذشته سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در ایجاد بسترهای مناسب به منظور ساماندهی آسیب‌های اجتماعی موفق عمل کرده و اگر این زیرساخت‌ها فراهم نمی‌شد قطعاً هرگونه طرح‌ ساماندهی با مشکلات زیادی مواجه می‌شد چرا که ظرفیت‌های موجود حاصل دو سال تلاش شبانه روزی آقای احمدی صدر و همکارانشان در شهرداری تهران بوده است.