سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر منصوب شد

شهردار بوشهر با قدردانی از تلاش‌های سید‌حسین موسوی، طی حکمی رضا فرشیان را به عنوان سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداران به نقل از واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، در متن حکم ابلاغی شهردار بوشهر خطاب به رضا فرشیان آمده است: با عنایت به مراتب تخصص، تجارب و توانمندی‌های جنابعالی به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر منصوب می‌گردید. امید است برابر شرح وظایف محوله با هماهنگی‌های لازم وکامل و درنظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری زیر نظر معاونت مربوطه در راستای خدمات مطلوب به شهروندان و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری با برنامه ریزی و تلاش مضاعف در دولت مردمی و انقلابی گام برداشته و با اتحاد و یکپارچگی در همه سطوح سازمانی شاهد تحول چشمگیر در آن سازمان باشیم.سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج یکی از بزرگ‌ترین سازمانهای خدماتی شهرداری و کلانشهر کرج محسوب می‌شود. این سازمان در تاریخ ۹ خرداد ۱۳۹۶ با ادغام ۳ سازمان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و پایانه‌ها فعالیت خود را آغاز نمود. در حال حاضر این سازمان متولی ساماندهی است.

اکیپ‌های نظارت و بازرسی سازمان با همکاری پلیس راهور روزانه در سطح شهر نظارت دارند و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه بتن‌ریزی و خاک‌برداری در روزهای اعلام شده با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و موارد را اطلاع دهند.