سید مرتضی روحانی:

زیرساخت های مشارکت شهروندی در منطقه۶ رونقی دوباره می گیرند

شهردار منطقه۶ از اجرای مرمت و تعمیر سرای محلات نواحی شش گانه این منطقه به عنوان پایگاههای اصلی جلب مشارکت شهروندی در قلب پایتخت خبر داد.

به گزارش شهرداران، سید مرتضی روحانی، شهردار منطقه۶، اعلام کرده است که در راستای جلب مشارکت شهروندی در قلب پایتخت، به مرمت و تعمیر سرای محلات نواحی شش گانه منطقه توجه خواهد شد. او بر اهمیت سراهای محله به عنوان دروازه های اصلی شکل گیری گفتمان مشارکت تاکید کرده است. در برنامه شش ماهه دوم سال، به توجه ویژه ای به این موضوع شده است و سهم قابل توجهی از پروژه های عمرانی به مشارکت شهروندی اختصاص یافته است.

این اقدام به نگهداشت و مرمت سراهای محله به عنوان پایگاه های اصلی مشارکت شهروندی در اداره شهر متوسطه منطقه نیازمند احصاء مشکلات و اقدامات لازم از طرف معاونت فنی و عمرانی منطقه است. تا پایان سال جاری، ۱۴ سرای محله سطح منطقه مورد مرمت و تعمیر قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه۶ در جزئیات این اقدام بیان کرده است که تعمیر و مرمت اماکن شامل تعمیرات موتورخانه، سرویس های بهداشتی و مشکلات ساختمانی است. تمام تلاش همکاران او در شهرداری منطقه ارتقاء سطح کیفیت خدمات و خدمت رسانی به شهروندان قلب پایتخت است.

با اعلام این خبر، سید مرتضی روحانی نشان داده است که او به توسعه زیرساخت های مشارکت شهروندی در منطقه۶ اهمیت می‌دهد و در راستای این هدف، اقداماتی را در نظر گرفته است که منجر به رونقی دوباره در منطقه خواهد شد.