مدیر منطقه سه شهرداری اراک خبر داد:

ایام الله دهه مبارک فجر و بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی

به گزارش شهرداران و به نقل از شهرداری اراک بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی در ایام الله دهه مبارک فجر افزوده شدن ۴۸۰۰ مترمربع به سرانه فضاهای ورزشی و تفریحی منطقه سه اراک سه زمین چمن مصنوعی کوی اندیشه، کوی سجادیه و کوی حضرت ابوالفضل(ع) منطقه سه اراک، در ایام الله دهه فجر […]

به گزارش شهرداران و به نقل از شهرداری اراک بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی در ایام الله دهه مبارک فجر

افزوده شدن ۴۸۰۰ مترمربع به سرانه فضاهای ورزشی و تفریحی منطقه سه اراک

سه زمین چمن مصنوعی کوی اندیشه، کوی سجادیه و کوی حضرت ابوالفضل(ع) منطقه سه اراک، در ایام الله دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، محمد رضایی با اعلام خبر فوق گفت: عملیات اجرایی احداث  کوی اندیشه، کوی سجادیه و کوی حضرت ابوالفضل (ع) واقع در محدوده خدماتی منطقه سه اراک با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در دست انجام می باشد.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت و پیشرفت احداث ، گفت: در زمین چمن مصنوعی کوی سجادیه به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع، عملیات زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت انجام و آماده جهت نصب چمن و فنس می باشد، همچنین زمین چمن کوی حضرت ابوالفضل(ع) به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع نیز آماده و در مرحله نهایی نصب چمن و فنس توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری می باشد.

رضایی افزود:  دست احداث واقع در کوی اندیشه با مساحت ۲۰۰۰ مترمربعی، در مرحله تسطیح، ریگلاژ، بیس ریزی و آسفالت می باشد.

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که شهرداری اراک نسبت به مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر نگاه ویژه دارد و بر همین اساس ایجاد این مناطق در دستور کار ویژه مدیریت شهری قرار دارد و در تلاش هستیم که تا ایام الله دهه مبارک فجر، به بهره برداری برسانیم.

مدیر منطقه سه شهرداری اراک در پایان تصریح کرد: با احداث این سه زمین چمن مصنوعی، ۴۸۰۰ مترمربع به سرانه فضاهای ورزشی و تفریحی منطقه سه اراک افزوده خواهد شد.