ریشه کنی بی سوادی در شهرستان ورامین

جلسه نهضت سواد آموزی شهرستان ورامین برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری شهرداران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین ،روز یکشنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۱ جلسه نهضت سواد آموزی شهرستان ورامین به ریاست حسین فخاری معاونت سیاسی امنیتی  اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین و با حضور عباسی ریاست اداره آموزش و پرورش ورامین  و دیگر روسای ادارات و نهاد ها برگزار شد .
حسین فخاری در این جلسه  گفت :  اجرای رویکرد جدید نسبت به  ریشه کنی بی سوادی در سطح شهرستان ورامین را باید در برنامه ریزی ها شاهد باشیم ‌.
وی افزود : مجموعه نهضت سواد آموزی باید با  استفاده از تمام ظرفیت سایر دستگاه ها در ریشه کنی بی سوادی تلاش و همت مضاعف کند .
حسین فخاری با اشاره به تسهیلات قانونی برای کارفرمایان گفت : کارفرمایان و کارخانه داران می‌توانند با مشارکت و تشویق و هدایت نیروها و کارگران بی سواد خود جهت پیوستن به نهضت سواد آموزی از مزایا و امکانات قانونی به خصوص در حوزه مالیات بهره مند گردند .
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه ورامین در پایان گفت : مرکز نهضت سواد آموزی باید نسبت به تهیه آمار مستند نسبت به تعداد افراد بیسواد و همچنین نرخ رشد بیسوادی در شهرستان ورامین کوشا باشد.