مسوولان این استان برای رفع مشکلات رانندگان کوتاهی نخواهند کرد

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مسوولان اين استان براي رفع مشکلات مرتبط با رانندگان و فعالان ناوگان حمل و نقل کوتاهي نخواهند کرد و قدردان تلاش‌هاي فعالان اين حوزه هستيم.

به گزارش استانداری چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی روز یکشنبه به‌مناسبت ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل و رانندگان در حاشیه بازدید از اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و در نشست با فعالان ناوگان حمل و نقل عمومی استان تاکید کرد: از فعالان این عرصه در استان که در شرایط کنونی به فراخوان معاندان نظام گوش ندادند و دست رد به سینه دشمن زدند، قدردانی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: رانندگان چهارمحال و بختیاری ثابت کردند عاشق ائمه اطهار(ع)، نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم هستند و به معاندان و بدخواهان کشور پاسخ «نه» دانند.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: هر صنفی در کنار مردم بماند و با غم و شادی آنان شریک باشد، برای مسوولان کشور و استان قابل احترام است و رانندگان در صف نخست این مهم هستند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری سالانه مراسم اربعین حسینی یادآور شد: رانندگان در جابه‌جایی زائران این مراسم نقش مستقیم داشتند که به‌طور یقین از معنویات همایش بزرگ اربعین بهره‌مند خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسوولان استان برای رفع مشکلات رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل عمومی کوتاهی نخواهند کرد.

وی گفت: مردم، مسوولان و قشرهای مختلف در چهارمحال و بختیاری از یک خانواده هستند و برای دست‌یابی به پیشرفت و توسعه باید وحدت، اتحاد و همدلی داشته باشیم.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: رانندگان و فعالان ناوگان حمل و نقل در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران همواره نقش مهم و اثرگذاری داشته‌اند.