رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان خبر داد:

رفت و روب معابر منتهی به حرم حسینی در ۳ شیفت کاری

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از آغاز فرأیند نظافت و رفت و روب شبانه‌روزی شارع الحسین و شارع العباس منتهی به حرم، در 3 شیفت کاری توسط ۱۰۰ پاکبان خادم الحسین خبر داد.

به گزارش شهرداران، ستاد اربعین شهرداری اصفهان در نظافت و رفت و روب شبانه روزی شارع الحسین و شارع العباس منتهی به حرم در ۳ شیفت کاری توسط ۱۰۰ پاکبان خادم الحسین فعالیت می‌کند. سید مهدی عسگری، رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان، اعلام کرد که مهمترین وظیفه خادم الحسین‌ها در این مدت، شست و شو، نظافت، رفت و روب و ضدعفونی محوطه مسقف ۲۰ هزار مترمربعی محل اسکان موکب‌های اصفهانی است. با اتمام این رسالت مهم، مرحله‌ای جدید از اقدامات و وظایف خادم الحسین ستاد اربعین شهرداری اصفهان آغاز می‌شود.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان اعلام کرد که از روز ۳ شهریورماه و همزمان با استقرار موکب‌های استان اصفهان در محوطه مسقف ۲۰ هزار مترمربعی، سرویس‌دهی کامل اعم از جمع‌آوری زباله، نظافت روزانه، آبرسانی به موکب‌های استان به تعداد ۱۵ مورد و جرثقیل خدمات موتوری نیز به تعداد ۱۰ مورد به کمک رسانی موکب‌ها آغاز شده است. او در ادامه اظهار کرد که خیابان شارع العباس نیز به طول ۳ کیلومتر توسط خادمان شهرداری اصفهان نظافت و رفت و روب شده است و در روزهای آتی این رسالت به صورت ۳ شیفت توسط ۱۰۰ خادم الحسین شهرداری اصفهان به طول ۱۰ کیلومتر در شارع العباس و شارع الحسین نیز ادامه خواهد داشت.

ستاد اربعین شهرداری اصفهان تمهیدات لازم را در نظافت محوطه مسقف ۲۰ هزار مترمربعی برای اسکان موکب های اصفهانی انجام می‌دهد و با استقرار موکب ها در این محوطه، سرویس دهی کامل به آنها را ارائه می‌کند. همچنین، خادمان شهرداری اصفهان در نظافت و رفت و روب خیابان شارع العباس و شارع الحسین نیز فعالیت می‌کنند. این فعالیت ها با همکاری ۱۰۰ پاکبان خادم الحسین در ۳ شیفت کاری انجام می‌شود.

ستاد اربعین شهرداری اصفهان در نظافت و رفت و روب شارع الحسین و شارع العباس برای رسیدگی به اسکان موکب های اصفهانی به محوطه مسقف ۲۰ هزار مترمربعی، به تعداد ۱۰۰ پاکبان خادم الحسین نیاز دارد. فعالیت های نظافتی در این منطقه به صورت ۳ شیفت کاری صورت گرفته است و همچنین، جرثقیل خدمات موتوری به تعداد ۱۰ مورد نیز برای کمک به موکب ها در ارائه خدمات و جمع آوری زباله در نظافت و رفت‌وروب شارع الحسین و شارع العباس استفاده می‌شود.