فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:

رضایتمندی شهروندان در نتیجه تعامل شهرداری و پلیس

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: هرچه تعامل، همدلی و همراهی بین شهرداری و پلیس نزدیکتر باشد، مردم رضایتمندی بیشتری دارند.

به گزارش شهرداران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: هرچه تعامل، همدلی و همراهی بین شهرداری و پلیس نزدیکتر باشد، مردم رضایتمندی بیشتری دارند.

سرهنگ احمد نگهبان در مراسم تودیع و معارفه مدیران شهری اظهار کرد: مشهد به عنوان قطب گردشگری، سلامت و زیارت و قطب تولید محصولات غذایی، لوازم خودرو و … حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: مشهد سالانه پذیرای ۳۲ میلیون زائر است و بعد از استانبول دومین شهری هستیم که این میزان زائر و گردشگر دارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: در حوزه انتظامی سه هزار تماس ۱۱۰ برقرار می‌شود که با ۶ استان برابری می کند همچنین در حوزه خدمات به مردم هزار و ۴۳۰ هزار نفر وارد کلانتری و پاسگاه شدند و به لحاظ تعداد کلانتری و یگان برتری داریم.

سرهنگ نگهبان با اشاره به ۳۱۸ ماموریت شهرداری و ۳۰۰ خدمت پلیس به مردم خاطرنشان کرد: این دو مجموعه بیشترین خدمات را به مردم ارائه میدهند و مردم بهره‌بردار خدمات ما هستند.

وی اضافه کرد: هرچه تعامل، همدلی و همراهی بین این دو حوزه نزدیکتر باشد، مردم رضایتمندی بیشتری دارند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵۸ نفر شهید و در طول این سال ها، ۱۳ هزار شهید را تقدیم کردیم لذا باید ارزش و حرمت این لباس حفظ شود.

سرهنگ قربانی گفت: در پایان از سرهنگ عزیزی تشکر و آرزوی‌موفقیت دارم همچنین در دوره آقای قلندر توجه عالی به حاشیه شهر شده است که جای تقدیر و سپاسگزاری دارد.