در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر فردیس مطرح شد؛

رتبه نخست شهرداری فردیس در جذب درآمد میان شهرداری های استان البرز

جلسه بررسی درآمد و هزینه شش ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ شهرداری فردیس، در صحن شورای اسلامی شهر برگزار شد و طی آن گزارش صورت‌های مالی، درآمد های وصول شده و اسناد هزینه شهرداری ارائه شد.

به گزارش شهرداران، در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر فردیس، مسئله رتبه نخست شهرداری در جذب درآمد میان شهرداری های استان البرز مورد بحث و بررسی قرار گرفت. طبق گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری فردیس، در این جلسه که در صحن شورای اسلامی شهر برگزار شد، گزارش صورت‌های مالی شهرداری، درآمد های وصول شده و اسناد هزینه شهرداری به ارائه درآمد. سید حمید یعقوبی رئیس شورای اسلامی شهر در حاشیه این جلسه که به‌صورت فوق‌ العاده برگزار شد، اظهار کرد که بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ شهرداری فردیس مبلغ ۱۹ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال بوده و در طول شش ماهه ابتدای سال جمعا هشت هزار و ۶۰۱ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ۸۷۸ هزار ریال درآمد وصول شده است. همچنین هزینه های جاری و مصارف اقتصادی شهرداری در این بازه زمانی حدود ۲ هزار و ۶۹۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون و ۱۸۴ هزار ریال بوده است.

در ادامه، سید حمید یعقوبی اعلام کرده است که هزینه های عمرانی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز در این بازه زمانی مبلغ ۲ هزار و ۸۳۷ میلیارد و ۴۳۸ میلیون و ۶۴۲ هزار ریال بوده است. این نکته نشان می دهد که شهرداری فردیس در کنترل و مدیریت مناسب منابع خود در زمینه هزینه های عمرانی و تملک دارایی های سرمایه ای به جایگاه برجسته ای دست یافته است. این موفقیت می تواند دلیلی بر سرمایه گذاری های هوشمندانه و برنامه ریزی دقیق شهرداری فردیس در این زمینه باشد.