افتتاح پروژه راه‌ روستایی در میامی

به گزارش شهرداران و ایسنا سمنان در آیینی با حضور استاندار سمنان، نماینده شاهرود و میامی و جمعی از مسؤولان محلی، سه پروژه راه‌ روستایی در شهرستان میامی به بهره‌برداری رسید. در این آیین که با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، دکتر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، حجت‌الاسلام والمسلمین معصومی امام جمعه کالپوش […]

به گزارش شهرداران و ایسنا سمنان در آیینی با حضور استاندار سمنان، نماینده شاهرود و میامی و جمعی از مسؤولان محلی، سه پروژه راه‌ روستایی در شهرستان میامی به بهره‌برداری رسید.

در این آیین که با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، دکتر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، حجت‌الاسلام والمسلمین معصومی امام جمعه کالپوش و آشوری فرماندار شهرستان میامی برگزار شد، راه‌ روستایی در میامی و پروژه زیرسازی و آسفالت محور (سه راهی) در دهستان باغچه به بهره‌برداری رسید.بهره‌برداری از پروژه زیرسازی و آسفالت محور روستای باغچه از محل مصوبات سفر استاندار سمنان به شهرستان میامی اجرا شد و در آن ۱۶ کیلومتر پروژه زیرسازی و آسفالت محورهای ارتباطی منطقه با اعتباری حدود ۵۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.همچنین پروژه زیرسازی و آسفالت محور دشت شاد – لوه به طول چهار کیلومتر با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، فرماندار شهرستان میامی و مردم محلی در روستای دشت شاد به بهره‌برداری رسید.افتتاح و بهره‌برداری از پروژه زیرسازی و آسفالت محور پل ابریشم بکران از دیگر برنامه‌های استاندار در این سفر بود. این پروژه از مصوبات سفر استاندار سمنان به میامی بود که با اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان و به طول ۹ کیلومتر افتتاح شد. ساکنان هفت روستای این منطقه از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد.