معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خبر داد؛

راه اندازی خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از راه‌اندازی خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم در خصوص راه‌اندازی ۴ خط شبانه اتوبوس برای رفاه حال شهروندان انجام شده و از اوایل دی ماه ارائه خدمات حمل و نقل مسافر از پایانه نمازی انجام می شود.

به گزارش شهرداران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از راه اندازی خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم در خصوص راه‌اندازی ۴ خط شبانه اتوبوس برای رفاه حال شهروندان انجام شده و از اوایل دی ماه ارائه خدمات حمل و نقل مسافر از پایانه نمازی انجام می شود.

هادی شه دوست شیرازی ضمن تبریک هفته حمل و نقل به تمامی دست اندرکاران این عرصه، از راه‌اندازی خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم در خصوص راه‌اندازی ۴ خط شبانه اتوبوس برای رفاه حال شهروندان انجام شده و از اوایل دی ماه ارائه خدمات حمل و نقل مسافر از پایانه نمازی به ۴ مسیر شهرک گلستان، بلوار مدرس، بلوار عدالت و بلوار نیستان (سعدی) از ساعت ۲۱:۳۰ تا ساعت ۱ بامداد انجام می شود.

امسال گام بزرگی در نوسازی ناوگان تاکسیرانی شیراز برداشته شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری افزود : در سال جاری تعداد ۳۳۰ دستگاه تاکسی شهری نوسازی شده و به یاری خداوند تا دهه فجر تعداد ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شده توسط شهرداری وارد چرخه حمل و نقل و خدمات رسانی به شهروندان میشوند .

شه دوست شیرازی از حمایت همه جانبه شورا و مدیریت شهری در خصوص کمک بلاعوض و تامین تسهیلات بانکی با بهره پایین در نوسازی تاکسی های مذکور سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که با ادامه حمایت شورا و مدیریت شهری به تدریج شاهد نوسازی و تبدیل به احسن ناوگان تاکسیرانی شیراز باشیم .

توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شیراز از اولویت های اصلی شورا و مدیریت شهری شیراز است

وی در خصوص نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: ۵۲ دستگاه اتوبوس در سال جاری نوسازی و جایگزین اتوبوس های فرسوده در ناوگان شد.

شه دوست شیرازی افزود: نوسازی تعداد ۵۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز در دست اقدام است و امیدواریم توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر با سرعت بیشتری نسبت به سنوات گذشته اجرایی شود.

وی درخصوص مینی بوس های فرسوده گفت: ۴۰ دستگاه ون خریداری شده، جایگزین مینی بوس های فرسوده در خطوط مختلف می شود و تعداد ۷۵ دستگاه میدل باس نیز تا پایان سال جایگزین خواهد شد.

گسترش ارائه خدمات به توان خواهان و معلولین

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ضمن ابراز خرسندی در خصوص خرید ۵ دستگاه ون ویژه توان خواهان و معلولین اضافه کرد: در آذر ماه تعداد ۵ دستگاه ون به سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر تحویل شده و تا دو ماه آینده تجهیز و مناسب سازی لازم انجام می شود و این خودروها به محض تجهیز، به ناوگان ویژه توان خواهان و معلولین افزوده می شوند، وی همچنین از پیش بینی خرید ۵ دستگاه ون جدید دیگر ویژه توان‌خواهان در سال آتی خبر داد.