رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان خبر داد:

دیدار صمیمانه شهردار اصفهان با شهروندان منطقه یک در برنامه «مردم سلام»

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: نخستین دیدار صمیمانه شهردار اصفهان با عنوان «مردم سلام» روز سه‌شنبه دوم خردادماه با اهالی منطقه یک برگزار می شود.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، عرفان امینی با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه «مردم سلام» با هدف گفت‌وگو و بررسی مسائل شهروندان به‌صورت میدانی و بسترسازی مشارکت مردمی در رفع مسائل شهری، با محوریت مساجد در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان برگزار می شود.

او با بیان اینکه نخستین رویداد «مردم سلام» روز سه‌شنبه دوم خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد المهدی (عج) واقع در خیابان مسجدسید، ابتدای خیابان آیت‌الله طیب برگزار می شود، افزود: شهردار اصفهان و مدیر و معاونان منطقه یک در این برنامه حضور دارند تا با شهروندان این منطقه دیدار و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مسئولان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز در مسجد مستقر می‌شوند تا مشکلات شهروندان را ثبت کرده و جهت بررسی به بخش‌های مربوطه ارجاع دهند.

او با اعلام اینکه این دیدارها هر دو هفته یکبار با عنوان «مردم سلام» در یکی از مساجد مناطق پانزده‌گانه برگزار می شود، تاکید کرد: روزهای دوشنبه هر هفته ملاقات حضوری شهردار اصفهان در شهرداری مرکزی اصفهان برقرار است، اما دیدار صمیمانه با اهالی هر منطقه نیز برگزار می شود.