دیدار شورای اسلامی و سرپرست شهرداری با رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه

به مناسبت گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت ماه و روز معلم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری چهاردانگه با صادق موسی پور، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره روابط عمومی و ارتباطات شورای اسلامی و شهرداری چهاردانگه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری چهاردانگه با صادق موسی پور، رئیس اداره آموزشو پرورش چهاردانگه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که پیش از ظهر امروز انجام شد،ضمن گرامیداشت مقام شامخ معلم و تبریک روز معلم به فرهنگیان فرهیخته چهاردانگه، طرفین در خصوص ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش در این شهر بحث و تبادل نظر کردند. رئیس شورای اسلامی شهر چهاردانگه در این دیدار با اشاره به نقش کلیدی آموزش و پرورش در توسعه جامعه، اظهار داشت: معلمان، چراغ‌های راه دانش و تعلیم هستند که با تعهد و تلاش خود، آینده‌سازان این مرز و بوم را تربیت می‌کنند. حمزه خوارزمشاهی، با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری چهاردانگه همواره حامی و پشتیبان آموزش و پرورش بوده و هستند، افزود: ما آمادگی داریم در حد توان خود برای رفع مشکلات و نیازهای آموزش و پرورش در این شهر تلاش کنیم. فاضل اسکندری، سرپرست شهرداری چهاردانگه نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش در توسعه پایدار شهری، گفت: شهرداری چهاردانگه آماده است با همکاری اداره آموزش و پرورش، در زمینه‌های مختلفی از جمله تجهیز و زیباسازی محیط آموزشی و ایجاد فضای سبز در مدارس، اقدام کند. رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری، گزارشی از وضعیت موجود آموزش و پرورش در این شهر ارائه کرد.