دیدار ریاست ، معاونین و کارآفرینان کمیته امداد با شهردار صباشهر

جناب آقای محمدی ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) صباشهر به همراه معاونین و جمعی از کارآفرینان و مسئولین موسسه‌های خیریه در شهر با مهندس سجاد برنجی شهردار صباشهر دیدار و گفتگو نمودند ، در این دیدار صمیمانه که با حضور آقای رمضانخانی ریاست شورای اسلامی برگزار گردید.

به گزارش شهرداران، در دیداری میان ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) صباشهر و شهردار صباشهر، بحثی درباره خودکفایی شهروندان و توسعه شهر برگزار شد. در این دیدار که با حضور جمعی از کارآفرینان و مسئولین موسسه‌های خیریه در شهر صورت گرفت، مهندس سجاد برنجی شهردار صباشهر به همراه معاونان خود دیدار و گفتگویی با ریاست کمیته امداد داشتند.

در این دیدار، آقای محمدی ریاست کمیته امداد نیز در سخنانی به تبریک انتخاب شهردار صباشهر، بخشی از فعالیت‌های کمیته امداد برای نیازمندان شهر و توانایی کارآفرینان در جذب نیرو و اشتغال آفرینی پرداخت. وی به اهمیت خودکفایی شهروندان در توسعه شهر اشاره کرده و نقش بسزایی که کارآفرینان در این زمینه دارند را بیان نمود.

در ادامه، جناب آقای رمضانخانی رئیس شورا خدمت به شهروندان، به ویژه نیازمندان را یک افتخار دانست و از همکاری مجموعه شورای اسلامی شهر با این موضوع خبر داد. او تأکید کرد که خدمت به نیازمندان و خودکفایی شهروندان باید از اولویت‌های اصلی هر شهری باشد و تنها با همکاری مجموعه‌های مختلف شهر، می‌توان به این هدف دست یافت.

در پایان این جلسه، مهندس برنجی با تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) و خیر مقدم به حاضرین، نهاد کمیته امداد را یک بازوی توانا در اداره شهر برشمرد. وی از همکاری مجموعه شهرداری با فعالان اقتصادی تا خودکفایی شهروندان خبر داد و تأکید کرد که خودکفایی اقتصادی شهروندان موجب رشد و توسعه شهر خواهد شد. در نهایت، او بیان کرد که همکاری بین مجموعه شورای اسلامی شهر و کمیته امداد، امکان فراهم آوردن شرایط مساعدی برای تحقق خودکفایی شهروندان را فراهم خواهد کرد.