رییس دانشگاه اراک با شهردار اراک دیدار داشتند

به گزارش شهرداران و به نقل از دیدار و نشست رییس دانشگاه اراک با شهردار اراک رییس دانشگاه اراک به همراه مدیر دفتر فنی و عمرانی این دانشگاه، طی دیدار و نشست با شهردار اراک، پیرامون مراودات و همکاری های فی مابین کاری در حوزه توسعه شهری، بحث و گفتگو نمودند. شهردار اراک گفت:توسعه شهری […]

به گزارش شهرداران و به نقل از دیدار و نشست رییس دانشگاه اراک با شهردار اراک

رییس دانشگاه اراک به همراه مدیر دفتر فنی و عمرانی این دانشگاه، طی دیدار و نشست با شهردار اراک، پیرامون مراودات و همکاری های فی مابین کاری در حوزه توسعه شهری، بحث و گفتگو نمودند.

شهردار اراک گفت:توسعه شهری اراک، مستلزم نگاه توسعه ای تمامی مدیران می باشد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، صبح امروز شنبه مورخ ۱۶ دی ماه سال جاری، ذوالفقاری رییس دانشگاه اراک به همراه صورتگر مدیر دفتر فنی و عمرانی این دانشگاه طی دیدار و نشست با دکتر محمودی شهردار اراک، رضایی و وفایی راد مدیران مناطق دو و سه شهرداری، پیرامون تعامل و همکاری های فی مابین کاری در حوزه توسعه شهری، بحث و گفتگو و نمودند.

یکی از موضوعات مهم مورد گفتگو در این جلسه در حوزه بازگشایی معابر شهری مورد تاکید جدی مدیریت مجموعه شهرداری، بود و در این راستا پیرامون عقب نشینی ملک دانشگاه جهت اضافه شدن به معبر، هم اندیشی شد.

دکتر محمودی شهردار اراک در این نشست بیان داشت: نگاه ما در مجموعه شهرداری به دانشگاه و مجموعه های علمی، استفاده از ظرفیت های علمی در بحث توسعه علمی، ذهنی و کالبدی شهر اراک می باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نگاه توسعه ای به شهر اراک در راستای منفعت عمومی شهروندان از خدمات و امکانات و فضاهای شهری می باشد، افزود: توسعه شهری اراک، مستلزم نگاه توسعه ای تمامی مدیران در راس کار و امور می باشد.