در آستانه ی روز و هفته لامِرد انجام گرفت :

دیدار اعضای ستاد برگزاری هفته لامِرد با سرپرست شهرداری لامِرد

به منظور برنامه ریزی و هماهنگی در برگزاری هفته لامِرد دبیر و روسای کمیته های فرهنگی و نمایشگاه های ستاد هفته لامِرد با محمودی سرپرست شهرداری لامِرد دیدار کردند.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، به منظور برنامه ریزی و هماهنگی در برگزاری هفته لامِرد دبیر و روسای کمیته های فرهنگی و نمایشگاه های ستاد هفته لامِرد با محمودی سرپرست شهرداری لامِرد دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار، محمودی سرپرست شهرداری لامِرد با عرض خیرمقدم و تشکر از حضور اعضای ستاد هفته لامِرد آمادگی مجموعه ی شهرداری لامِرد در برگزاری هرچه باشکوه تر هفته لامِرد با دست اندرکاران و ستاد این هفته را اعلام نمودند.
در ادامه ی این دیدار هنرپیشه ریاست اداره فرهنگ وارشاد شهرستان لامِرد و مسوول کمیته ی فرهنگی ستاد هفته لامِرد با اشاره به مصوبه ی شورای فرهنگ عمومی شهرستان مبنی بر برگزاری هفته لامِرد از ۱۹ تا ۲۶ دی ماه هرسال بیان داشت : براساس برنامه ریزی انجام گرفته در ستاد هفته لامِرد و همچنین کمیته ی فرهنگی این ستاد، در یکی از روزهای هفته لامِرد جشن عمومی بزرگ در مرکز شهر لامِرد با محوریت مردم و شهرداری های محترم شهرهای شهرستان لامِرد با حضور گروه‌های و شخصیت های هنری کشوری و محلّی برگزار خواهد شد که انتظار می رود این جشن که با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی پیش بینی شده است با همکاری همیشگی مردم و شهرداری ها با شکوه بالایی برگزار شود.
ایشان افزود: هدف والا و غایی هفته لامِرد معرفی ظرفیت های گوناگون شهرستان در زمینه های مختلف می باشد که بر همین اساس تلاش ها بر این است که با بکارگیری همه ظرفیت های هنری، تجسمی، معماری و… ظرفیت های فراوان شهرستان لامِرد را معرفی نماییم که نقش شهرداری ها در تحقق این مهم بسیار نمایان و بی بدیل می باشد.
در ادامه این دیدار مصلی نژاد دبیر ستاد هفته لامِرد ضمن اشاره به برنامه های پیش بینی شده جهت اجرا و برگزاری در هفته لامِرد اضافه نمود: برنامه ها و پیشنهادات فراوانی جهت اجرا و برگزاری در هفته لامِرد به دبیرخانه ی ستاد ارسال شد و برهمین اساس همایش ها، نمایشگاه ها، جشن بزرگ روز لامِرد، معرفی ظرفیت های گردشگری و سرمایه گذاری، معرفی اماکن و بقاع متبرکه ی مذهبی و … در هفته لامِرد برگزار و انجام خواهد شد.
ایشان افزود: یکی از پیشنهادهای ارسالی به دبیرخانه ستاد پیش بینی و طراحی میدان جدید یا نامگذاری یکی میدان های موجود در شهر لامِرد به نام لامِرد است که جا دارد شهرداری لامِرد دراین خصوص برنامه ریزی و پیش بینی های فنی و شهری لازم را انجام دهد.
صفری مسوول کمیته ی نمایشگاه های ستاد هفته لامِرد نیز در ادامه ی این دیدار با اشاره به برپایی نمایشگاه های مختلف در هفته لامِرد بیان داشت : هدف از پیش بینی و برپایی نمایشگاه های گوناگون و در زمینه های مختلف همانا معرفی ظرفیت های فراوان شهرستان لامِرد و آشنایی بیشتر مردم با این ظرفیت ها می باشد که از شهرداری لامِرد تقاضای همکاری همانند گذشته در برگزاری برنامه های هفته لامِرد داریم.
محمودی سرپرست شهرداری لامِرد در ادامه جلسه ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تشکر از حضور عزیزان ستاد هفته لامِرد بیان داشت: به نوبه خود از تلاش ها و برنامه ریزی عزیزان در ستاد هفته لامِرد تقدیر و قدردانی می نماییم و تمام توان و ظرفیت خود را جهت برگزاری پرشورتر هفته لامِرد در اختیار ستاد قرار خواهیم داد.
لازم به توضیح است براساس مصوبه ی شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامِرد از ۱۹ تا ۲۶ دی ماه هرسال به مناسبت سالروز عملیات های کربلای ۴ و ۵ که بسیاری از شهدای شهرستان لامِرد در این دو عملیّات به فیض عظیم شهادت نائل شدند، هفته لامِرد نامگذاری شده است.